Ben gökhana bir şey oldu sanıyordum ama. Gökhan karşımda sapasağlam bir şekilde duruyodu. Ve heryer süslenmişti. Bende evdekiler noluyo bakışı attım. Alide hemen söze girişti
A:Bu yaşananlardan sonra birazcık olsun mutlu olmaya hakımız vardı. Özelliklede senin.
Y:B-ben teşekkür ederim. Gelin buraya.
Diyip beraber sarıldık. Eğlendik. Yedik içtik yani Kısacası 1 ayda yaşayamadığımız mutluluğu yaşamıştık. Size yaşananları biraz daha anlatıcam. Ama bu sefer ali anlatacak.1 ay önce:
Yaprak kucağıma düşmüştü. Ağlıyordum. Hemde deliler gibi. Sevdiğim kız şu anda kucağımda kanlar içinde yatıyordu.
A:SİNANNN AMBULANSI ARAYINN.
S:Tamam abi sakin ol aradık geliyo
Ambulans gelince yağrağımı kucağımdan aldılar. Ambulansda 1 kere kalbi durmuştu. Çok kötüydüm. Hastaneye gelince yaprağımı ameliyata aldılar . Tamı tamına 6 saat 12 dakika olmuştu ki içeriden doktor çıktı.
A:NASIL YAPRAK. İYİMİ KARIM. LAN BİR ŞEY SÖYLESENİZE
D:Beyfendi lütfen sakin olun. Karınız tehlikeyi atlattı. Ama
A:NE AMASIYA NE AMASI
D:Ama 2 gün içinde uyanmassa tekrar ameliyata alıcaz.
A:NEEE.
G:Peki görebilir miyiz.
D:Sadece 1 kişi.
S:Ali.
A:T-tamam.
Hemşire beni hazırlayınca bende içeri girdim. Sevdiğim kız bir sürü makineye bağlı duruyordu şu anda. Hemen yanına gidip elini tuttum. Ve konuşmaya başladım.A:Yaprağım, sevgilim, karıcım. Neden yaptın bunu. Hıh neden. Neden önüme geçtin. Niye benim için kendini tehlikeye attın. Senin yerine burda ben yatsaydım keşke. Eğer sana bir şey olursa ben yaşayamam ki. Hem sen nereye gidiceksin ki. Daha biz çok mutlu olucaz. Bizim çocuklarımız olucak. Onlara isim düşünücez. Hatta kavga bile edicez. Hadi beni şimdi utansın kalksan, elini tutup bana sarılsan. Gamzelerime parmak soksan. Hı olmaz mı. Bence çok güzel ol...
Ben sözümü tamamlayamadan dışarıdan kadın bağırmasını sesleri geliyordu. Sanırım oya anneler geldi. Bende yaprağımın elini öpüp dışarı çıktım. Oya anne beni görünce hemen bana koştu.
O. Y:ALİ OĞLUM. NASILL YAPRAL NASIL KIZÇEMM.
A:Sakin olalım anne. Yaprak iyi olucak.
Sonra bir anda doktorlar hızlıca odaya koştular. Biz bağırıyorduk. Sonra doktor çıktı.O.Y:NOLDU KIZÇEME İYİMİ O?
D:Hanımefendi sakin olun kızınız çok iyi. Şu anda uyandı.
A:NEEE. GİREBİLİRİZ DİMİ?
D:Tabiki de.
Biz koşarak içeri girdik. Ben direk yaprağıma sarıldım. Sonra annemde sarıldı. Tam eski halimize döndük diyorduk ki odanın kapısı çaldı.
Şimdiki zaman:
Evet burdada kapı çaldıç. Bende koşarak kapıyı açtım. Gelen Barıştı.B:Ooo hemen satılmışız bakıyorum da.
S:Yok ya. Biz seni niye satalım ki.
B:Kesin. Eee napıyosunuz.
Y:İyiyiz.
B:Ben pek öyle sanmıyorum ama.
Y:Neden.
B:Ali.
Y:Haa ona bir şey olmuş ama söylemiyor. Bide müstakbel karısıyım.
A:Karıcım sende anlamıyosunki bir şey yok diyorum.
Y:Emin misin.
A:Evet.
Y:Bence değilsin.
O:Ooo bunlar tamam karı koca tavrına girdiler.
B:Acaba neden.
O:Acaba.
Y:Ali söyleyecekmisin artık.
A:Ya bakın bir şey olsa söylerim. Sadece yaşananlar dan sonra acaba eski günlere dönebilecekmiyiz? Diye düşünüyorum.
Y:Ya sevgilim. Biz neleri atlattık. Bak bunu da atlattık. Ceyhun dan kurtulduğumuza göre, artık mutlu olma zamanı bizim. Hayatımızı doya doya yaşayacağız. Sen bunları kafana takma.
A:Peki. (Der ve sarılırlar)
Evettt hikayemi nasıl biliyorsunuz. Nolur dürüst olun. Eleştiriye açığım merak etmeyin.
Sizleri çoookkkk ama çokkkk seviyorum yaprakimidalarım❤❤❤❤❤❤❤❤❤😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonuna Kadar Sen 2❤❤(alyap/çete)
Fiksi RemajaHikayelerine bir anda çarpışıp başlayan bir çiftin herşeye rağmen boyun eğmeden, pes etmeden sonuna kadar beraber direnip bu şavaşı yemiyorlar ve kendilerine no olursa olsun, nerede olursa olsun SONUNA KADAR SEN dıyerek yollarına devam ediyorlar❤❤❤...