Hejka!
To ja. Dawno nie pisałam na Wattpadzie, a obiecałam wstawić wypracowanie o patriotyźmie, więc akurat na uroczystość Konstutucji 3 maja...
Wstawiam, zobaczę, co z tego wyniknie.
Jest to wypracowanie na temat: Jaki powinien być patriota XXI wieku?
Patriota to osoba, która jest w stanie poświęcić się dla ojczyzny i oddać za nią życie. Wie, że kraj, w którym mieszka ma bardzo wielkie znaczenie, ponieważ nadaje narodowość i oferuje dom.
W dawnych czasach Polska nie należała jeszcze do Unii i w związku z tym odbywało się wiele bitew i wojen. Wtedy ludzie wiedzieli, że jeśli nie będą bronić swego kraju nie będą już Polakami i stracą swoją ukochaną ojczyznę. Dlatego dzielnie walczyli, by oni i ich dzieci nadal mogli być Polakami.
Obecnie nasz kraj należy do Unii Europejskiej i dlatego na razie nie jesteśmy narażeni na spadanie bomb czy strzały z pistoletów. Więc jaki powinien być współczesny patriota? Przede wszystkim powinien mieć szacunek do własnego kraju. Patriota jest zobowiązany do zakładania odświętnego stroju podczas wszelkiego rodzaju świąt, ale także do znania własnych praw, zakazów i obowiązków oraz wypełniania ich. Najbardziej jednak powinien starać się o to, by wokół niego panowała miła atmosfera, by był miły i pomagał innym. Nie powinno też zabraknąć przekazywania historii z pokolenia na pokolenie. W końcu nasza historia jest bardzo zawiła, ale też poniekąd ciekawa i bardzo cenna. Patriota musi też dbać o swoje zachowanie. Przecież od tego zależy, co pomyślą sobie o nas, o Polakach, ludzie innych narodowości. Taki powinien być patriota XXI wieku.
Chciałabym przypomnieć, że nikt nie ma prawa kopiować moich wypracowań. Zamieszczam je nie po to, żeby za kogoś odrobić pracę domową, tylko po to, żeby spróbować szczęścia na Wattpadzie.
Jestem teraz w trudnej sytuacji, dlatego też nie wstawiam wypracowań, ale nie martwcie się: postaram się jak najszybciej ogarnąć to wszystko. O ile w ogóle temu wszystkiemu podołam...
Zmieniłam nick, ponieważ nikogo z was nigdy nie zamierzałam zjeść. Jestem zwyczajną dziewczyną z popapranym życiem, po co miałabym komukolwiek je odbierać? To były tylko żarty, i chciałabym tutaj przeprosić xX_SnowFox_Xx za to, co pisałam. Wiem, że nie powinnam.
No to...
Do napisania ^^
CZYTASZ
Wypracowania
RandomJest to zbiór wypracowań, opowiadań i różnych innych rzeczy w moim wykonaniu.