Planeta Qepos
1384d.h.
3000 ani de la Marea Eliberare
Planeta Qepos încă e complet vindecată...e ca și cum explpzia nici nu sa întâmplat.Singurele dovezi ale existenței ei sunt craterul gigantic, poveștile...și...un ciob de cristal....
Deși planeta nu a avut de suferit mare lucru,oamenii au avut...un nor de fum sa ridicat dupa Marea eliberare.Și i-a luat mulți ani sa dispară.Asta a dus la un deficit mare de mâncare.Muli oameni mureau efectiv de foame!Iar omenirea sa împărțit în 5 grupuri: Praseidi,Scetiți,Ligni,Aralsci și Ingeni iar restul(extraordinari de puțini oameni)erau nomazi și de obicei solitari,iar lor li se spuneau Amiși.
Fiecare nație avea traditiile lor:Praseidii sunt foarte puternici dar nu prea aveau intenții de cucerire însa URAU magia din tot sufletul lor,Scetiții traiesc în armonie cu natura și practică o formă simplă și slabă de magie,Lignii sunt unul dintre cele mai puternice popoare și ar face orice pentru a pune mâna pe mai mult teritoriu,Aralscii sunt adepții vrajitoriilor și practica cele mai puternice forme de magie în cele mai inalte locuri de pe planeta iar Ingenii sunt chimiști desăvârșiți și sunt marii distribuitori de arme de foc pentru majoritatea popoarelor.Despre Amiși nu este mare lucru de spus,majoritatea sunt Aralsci renegați sau Legni exilați pentru tradare.Și acum ca știți toate aceste informații putem sării direct in poveste,undeva la începutul ră....
SALUT DIN NOU DRAGI CITITORI!ȘTIU CĂ ACEST CAPITOL NU A FOST PREA INTERESANT DAR UNIVERSUL ACESTEI POVEȘTI ESTE FOARTE MARE ȘI NU AȚI ÎNȚELEGE DACĂ NU AȘ LĂMURI CÂTEVA LUCRURI.BDW FIECARE NUME AL FIEVARUI POPOR ARE ORIGINILE ÎNTR-UN CUVÂNT ÎN LATINA(CARE ARE LEGATURA CU DESCRIEREA LOR) AȘA CĂ M-AM GÂNDIT SĂ FAC UN CONCURS IAR PRIMUL CARE REUȘEȘTE SĂ ÎMI SPUNA DE LA CE VIN CEL PUȚIN 4 NUME POATE SA ÎMI SPUNĂ UN PERSONAJ PE CARE SA ÎL PUN ÎN POVESTE(PERSONAJUL NU TREBUIE SĂ EXISTE CI TREBUIE INVENTAT PE LOC DEOARECE NU VREAU SĂ ÎMI SARĂ ALȚI AUTORI ÎN CAP CĂ DE CE LE-AM FURAT IDEEA DE PERSONAJ)
CITEȘTI
Zeii din noi
Science FictionUndeva pe o planetă îndepărtată mulți zei se luptau orbește pentru supremație 3 vrajitori au găsit vraja care avea să îi oprească din a distruge lumea în goana după putere.Dar ceva nu a mers cum au plănuit ei...