Începuturi...

9 0 0
                                    

     Viața aduce uneori bucurii alte ori doar tristete si suferință in momente care raman întiparite în memoria noastra… pentru ca Lilith era diferita de ceilalți îngeri a fost blestemata sa traiasca vesnic pe pamant… cautându-şi adevărata iubire. Rămăsese blocată în trupul unei adolescente şi abandonată într-o pădure din Valea Jiului.

      Timp de un an a invățat sa trăiască alături de lupi si alte viețuitoare până când într-o vară când, un cuplu în plimbarea lor prin padure au gasit-o sub un brad a cărui vârf părea că nu avea sfârsit.

      Frumusețea ei i-a fermecat din primul moment , parul său de un roşu aprins , pielea albă ,ochii căprui şi buzele cărnoase şi sângeri i-au lăsat făra  cuvinte…

      Ştiau ce aveau de făcut… s-au apropiat de ea şi au inceput sa povestească … Lilith era speriata deoarece nu mai avuse contact cu oamenii niciodata totul era nou pentru ea , maşini, magazine … totul.

      Trecuse deja un an în care Lilith se acomodase cu oraşul şi cu noua familie … îşi facuse prieteni începuse şcoala , deşi era singura deoarece făcea şcoala acasă se simțea ca un copil normal… uitase de tot şi de toate … îşi iubea noua viață şi noua familie.

       Trăia intr-o casă imensă , iubea plimbările alături de Cristina si Paul părinții ei . Se simțea în largul ei alături de aceştea ținand cont că erau genul de părinți de "gaşcă" rockări find. Făceau plimbari lungi prin pădure sau pe motoare înspre diferite oraşe spre diferite concerte.

       În dimineața in care Lilith împlinea doi ani de cand se afla în acea casa  a găsit o cutie neagra cu o funda mare roşie alături de micul dejun . Curioasă de fel Lilith se repede şi desface numaidecat cutia şi spre mirarea ei descopera un cățeluş Husky şi un bilețel.

       "Astăzi se împlinesc doi ani de cand viața noastră s-a schimbat in mod pozitiv… doi ani superbi alături de tine si drept mulțumire pentru că ai apărut in viața noastră ne-am gândit să îți dăruim un prieten. Te iubim .-Mama şi Tata- . P.s. Numele lui este Max "

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 05, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Un Înger În Lanțurile ViețiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum