Yağmur'dan;Yine sıkıcı günlerden biri daha neyse hemen kalkıp lavaboya gidip ihtiyaçlarımı giderip elimi yüzümü yıkadım. Odama girip dolabı açtım. İçinden altıma siyah tayt üstümede siyah spocu atleti giyip, siyah kapşonlu hırkamıda alıp evden çıktım. Koşmaya başladım.Bir süre koştuktan sonra eve geri gelip duşa girdim. Duştan çıkıp okul formamı giyip , çantamıda omzuma atıp yürüyerek okula gitmeye başladım okula girip tam kızların sınıfına gidecektim ki arka cebimdeki telefon titreyince olduğum yerde durup cebimden telefonumu aldım.
Kübra'dan;
Sabah alarmın iğrenç sesiyle kalkıp lavaboya gidip ihtiyaçlarımı giderip elimi yüzümü yıkadım. Lavabodan çıkıp odaya geçtim üstüme siyak yüksek bel pantolon ve siyah kısakolu giydim. Odamdan çıkıp selinin odasına yürümeye başladım bu arada üçümüz yani ben Selin ,Zeynep aynı evde yaşıyoruz ailelerimiz olmadığı için birbirimize destek oluyoruz. Yağmur ayrı evde olmak istedi , şüphe çekmek istemedi ama okulda yan yanayız okuldaki çoğu kişi bizden korktuğu için kimse bir şey diyemiyor ha desede başına nelerin geleceğini çok iyi biliyorlar.Selin'in odasının önüne gelince kapıyı açtım içeri girince banyo yaptığını su sesinden anladım banyonun kapısına yaklaşıp"giyin aşağa in" dedim ve çıktım bu evde Yağmur olmayınca bütün şeylerle ben ilgileniyorum neyse gelelim Zeynebe zeynebin odasına girdiğimde tahmin ettiğim gibi uyuyordu. Hemen gidip dürttüm uyanmadı ,son çare yatağın yanında bulunan sehpanın üzerindeki su dolu bardağı elime alıp sinsi bir sırıtış yüzüme koyup bardağı zeynebin yüzüne boşaltım "Kübra!!!"diye bağırıp uyandı ben çoktan aşağıya inmiştim.
Zeynep uykusuzken sinirli oluyor koltuğa oturup bekledim beş dakika sonra geldiler"hadi"dedim ve koltuktan kalkıp kapıya doğru ilerlemeye başladım arkamdan ikiside geliyordu dışarı çıkıp siyah arabama binip kızlarda binince gaza basıp okula gitmeye başladık okula yaklaşınca drift çekerek park ettim. Arabadan inip önde ben arkada kızlar olmak üzeri okula girdik. Selinin kolumdan tutup beni durdurmasıyla ona döndüm"okula 'gölge' gurubu gelecekmiş ,Yağmur'un sınıfındalarmış bütün okul onları konuşuyor". Şimdi nerden çıktı bunlar? Hemen telefonumu cebimden çıkarıp Yağmur'a WhatsApp'tan mesaj çektim. Sınıfa girip yerimize oturduk. Telefonum titreyince cebimden çıkarıp Yağmur'un yazdığı mesajı okumaya başladım"Evet duydum o gurubun ismini ama görmedim Selin araştır şu 'gölge' gurubunu,merak etmeyin hiçbir şey yapamazlar. Hem benim kim olduğumu bulamazlar bir kere onlar bulana kadar biz onları avlarız." Telefonu kapatıp sıranın altına koydum. Çünkü hoca geldi sınıf ayağa kalktı biz hariç hocanın bakışlarını umursamadan kafamı sıraya koyup uyumaya çalıştım bak çalıştım çünkü Selin kolumu deldi.
Yağmur'dan;Kızlardan mesaj var açıp okumaya başladım "Kanka şu 'gölge' gurubu bizim okula gelcekmiş, senin sınıfındalar bizim yanımıza gelme şüpe çekeriz kendine dikkat et" vay şu ünlü 'gölge ' gurubu beni mi istiyo? Gelsin bakalım geleceği varsa göreceğide var. Elimdeki telefona geri dönüp kızlara mesaj yazıp sıranın altına koydum . Hoca sınıfa girince mecbur ayağa kalkıp oturdum hocaya boş boş bakmaya başladım. O sırada sınıfın kapısı hayvan gibi açılınca içeriye dört kişi girdi. Hoca tam kızacakken çocukları görünce sadece"Kendinizi tanıtıp boş yerlere geçin" ilk öndeki başladı. Ben Rüzgar, ben Cenk, ben Yiğit, ben Aras diye tanıtılar kendilerini üçü cam tarafındaki arka sıralara geçtiler diğer çocuk ismi Ruzgardı galiba sınıfta gözlerin gezdirip gözgöze gelince yanıma doğru gelmeye başladı. Hadi ama niye ben? Off yanıma oturup elini uzatıp"ben Rüzgar" dedi bir eline bir yüzüne baktım, soğuk kanlılığımı koruyup"Yağmur" dedim önüme döndüm hala bakışlarının bende olduğuna adım kadar emindim. Hocaya baktım tahtaya bişeyler çiziyordu. Derin bir iç çektim sıraya kafamı gömdüm zaten yanımdaki bana hala bakıyor. "Ya sabır" deyip en iyisi uyumak bende öyle yaptım kendimi karanlığa teslim ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya'nın Büyük Sırrı
Teen FictionHer şey Yağmur Karaman'ın babası öldükten sonra başladı. Tek varisi olan Yağmur mafyaların lideri oldu. Babasının yerine geçti ama bunu yaparken kendini gizledi. Çünkü düşmanları babasını nasıl öldürdüyseler kendisinide öldürüp yerine geçmek istiyor...