UYARI

7 4 0
                                    

medyada=Yağmur

Yağmur'dan;

A depodan çıkıp arabama bindim, gaza basıp bi zaman sonra eve yaklaştığım da arabayı parkettim.Eve doğru yürümeye başladım, kapıya gelince cebimdin anahtarı alıp deliğe sokup kapıyı açıp içeri girdim. karşım'da duran bizim guruba bakıp derin bi nefes alıp konuşan kübraya başımı çevirdim"bizi beklemen lazımdı tek gitmen tehlikeli hem neredeydin bu saat'e kadar?" cevap vermek için konuşmaya başladım"kızlar depodaydım selim'e biraz işgence edip gebertim zaman nasıl geçti hatırlamıyorum bile neyse yorgunum bukadar yeter geliba"dedim ve odama çıkmak için merdivinlere yöneldim selinin bana seslenince ona döndüm"Yağmur biz eve gidiyoruz yarın görüşürüz"dedi bende"bay"dedim ve merdivenleri çıkıp odama girdim dolabıma yönelip içinden siyah pijama takımı alıp üstüme geçirdim ,yatağıma yönelip içine girdim,kendimi uykunun kolarıne bıraktım...

dürtülmemle diyer tarafa döndüm yine dürtülünce gözümü açmadan"kübra rahat bırak! kalkarsam olucaklardan ben sorumlu deyilim" dur bi dakika bizimkiler gitimişlerdi bu kin peki hemen gözlerimi açtım,karşımda gördüğüm yüzle çığlık atıcaktımki elini ağzıma götürüp kapatı ben onun burda olmasına şaşkın şaşkın bakarken o konuşmaya başladı"elimi çekicem sende uslu bir kız olup bağırmıcaksın?"dedi olumlu anlamda başımı saladım elini çekince onu üstümden ittirip doğruldum 'neden geldiki buraya?acaba şüpelendi mi?' ben içimde kavga ederken onun bana seslenmesiyle ona döndüm.

Kübra'dan;

Seline 'ne var' atım oda konuşmaya başladı"mert(koruma) mesaj atmış selim p×çi depoyı basmaya çalışmış, bizimkiler yakalamış napalım diyor" tamamda'bu Yağmur'u delirtmiştir' hemen sınftan çıktım bizimkilerde arkamdan geliyorlardı sınıftan hocanın"nereye" dedini duydum ama takmadan koridorda hem ilerleyip hemde telefonum elime alıp Yağmuru aradım ikinci çalışta açıp ben daha bişe diyemeden konuşmaya başladı"kübra mertin(koruma)işini bitir, benim depomu patlatmaya çalışan selim'A' depoda oraya gidiyorum siz gelmiyorsunuz ben halederim bay" dedi yüzüme kapatı Yağmurun ne kadar sinirli olduğunu sesinden bile anlayabiliyorum neyse arabaya binip kızlarda binince gaza basıp Yağmur'un evine doğru sürmeye başladım. eve yaklaşınca park ettim hep birlikte arabadan inidik , evin kapısına gelince hepimizde evin yedeyi olduğu için cebimden anahtarı alıp kapı kilidi sokup çevirdim kapı açılınca içeriye girip salondaki koltuklara oturup beklemeye başladık...
kapı sesi gelince hepimiz kalkıp kapının orda durduk Yağmur içeriye girip kapıyı kapatı bize doğru döndü bizi görünce derin nefes aldı ben konuşmaya başledım"bizi beklemen lazımdı,tek gitmen tehlikili hem nerdeydin bu saate kadar?" derin bir nefes alıp konuşmaye başladı"kızlar depodaydım selime biraz işgence edip öldürdüm zamanın nasıl geçtini bilmiyor bile neyse yorgunum bukadar yeter galiba"dedi merdivenlere doğru yönildi selinin konuşmasıyla ona döndü"Yagmur biz eve gidiyoruz yarın görüşürüz"dedi Yağmur'un cevabın bekledik Yağmur sadece"bay" dedi odasına ilerledi bizde evden çıkıp arabaya bindik arabayı çalıştırıdım. eve yaklaşınca park edip arabadan indik, eve girince herkez odalarına dagıldı , bende odama geçip pıjama takımımı üstüme giydim , yatagıma girip uykumun beni alıp götürmisine izin verdim...

Rüzgar'dan;

Uyandığım'da saat'in 23:46 geçiyordu yataktan kalkıp üstümü giyinip telefon ve arabanın anahtarını alıp evden çıktım.Yağmur'un evine yola düştüm, evin adresini arastan aldım neyse'şu uyarıyı bi yapalım bakalım' dedim eve geldiğimde kenara park ettim.Arabadan aşağı indim, eve baktım ışıklar kapalıydı heralde uyuyor evin camlarına baktım öndeki camlar kapalıydı evin arka tarafa gitim camlardan açık olan yoktu , yere yakın camın birinin önünde durdum , camı zorladım açılmayınca biraz daha zorladım açılınca yüzüme sinsi bir sırıtma oldu içeri girince buranın mutfak olduğunu anladım,ses çıkarmamaya özen göstererek mutfaktan çıktım tahminime göre üst katta olması gerek odasının merdivenlere yönelip sesiz adımlarla çıkmaya başladım, merdivenler bitince önüme çıkan koridorda sırayla kapıları açmaya başladım.İlk kapıda önüme misafir odasıydı ikinci odanın kapısını açtım banyo son odanın kapısını açınca işte aradıgım odayı buldum ,yatak uyuyan Yağmura doğru yöneldim, yatağın yanına varınca biraz eyilip omzunu dürttüm diyer tarafa döndü yine dürtünce gözünü açmadan konuşmaya başladı"kübra rahat bırak! kalkarsam olucaklardan ben sorumlu deyilim"dedi'dur bi da kübra mı dedi yok canım tek kübra o deyil hoş' ben içimden düşünürken birden gözlerini açınçıp çığlık atıcaktiki elimi azına götürüp azını kapatım konuşmaya başladım"elimi çekicem sende uslu bir kız olup bağırmıcaksın?" dedim olumlu anlamda kafasını salayınca bende yavaşça elimi azından çektim çekince beni itirip doğruldu, bana şaşkın şaşkın bakmaya başladı ben hemen konuşmaya başladım"şimdi
o kulanı aç ve beni iyi dinle bugün yaptığın o hareketi bizi tanımadığın için afediyorum ama ben olsam bi daha 'GÖLGE'gurubunu karşıma almazdım benden sana tavsiye " ilk bi baktı sonra sırıtıp aniden cittileşti konuşmaya başladı"kusura bakma ama bana kaşınanı sendin bende kaşıdım hem sen evime girip beni nasıl tehdit ediyorsun sizden korksam köpek beslemem" dedi bu kız neye güvenip böyle konuşuyor yoksa o mu yok canım neyse eve gidince düşünürüm Yağmura dönüp"ben uyarımı yaptım seçim senin" dedim arkala dönüp odadan çıktım , merdivenlerden indım ve dışkapıyı açıp evden çıktım, arabama bindim .Eve gelince parketip eve doğru yürümeye başladım kapıya gelince anahtarı cebimden çıkarıp kapıyı açtımeve girince odama çıkıp üstümdekileri umursamadan yatağıma atladım ve uykuya kendimi teslim ettim...

Yağmur'dan;

  Sadece tehdit için gelmiş olamaz.Şüpelendimi acaba neyse yarın kızlarla bu konuyu konuşmam gerektiğini aklımın bir köşesine koyup uykuya kendimi teslim ettim...
  sabah gözlerime giren güneş ışınlarıyla kalktım lavaboya girip rutin işlerimi haletim, odama döndüm , dolabı açıp içinden formaları aldım üstüme giyince çantamı alıp evden çıktım ve okulun yolunu tutum .Okulun bahçesinden girdim direk okula ilerledim içeri girince kızlara mesaj atmak için telefonu cebimden aldım telefonu açıp wattsaba girdim ve dün akşam olanları kısa bi özet yazıp gizli yere gelmelerini yazdım telefonu geri cebime atım koridorda ilerlerken sınıfı görünce içeri girdim, sıramın önüne gelince"çekilirmisin" dedim oda kalkıp geçmem için kenara kaydı ben duvar tarafına geçtim oturdum hoca ben otururken girmiş derse başlamıştı rüzgarda yanıma oturdu , hadi hayırlısı hoca bana soru sormadan derse başladı neyse kafamı sıraya gömdüm uykunun beni alıp götürmesine izin verdim...








Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 15, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mafya'nın Büyük Sırrı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin