Pov . Namjoon .
Mă trezesc în apartamentul meu și încep să o caut pe KuMin .
- KuMin !! Strig eu și o caut prin casă , lucurile sale nus .
Mă gândesc să o sun și nu o am în agendă , mă uit mai bine și văd că e 4 februarie , ce toate astea au fost un vis ?? Nu se poate ? De ce nu-mi aduc aminte numărul său de telefon .
Nu se poate că fața pe care o iubesc să nu fi existat.
Pov . Narator .
Aceștia doi s-au trezit amândoi odată dar în două case diferite , două paturi diferite . KuMin a uitat numele și chipul lui Namjoon dar caracterul său și iubirea față de el nu doare să o uite , nu putea să o uite .
Soo: Ce vis interesant , păcat că nu mai ții minte cum îl cheamă .
Soobin în realitate nu era stagiară ci era o cântăreață celebră , și încă lucra acolo .
Ku : Soobin , eartă-mă că te deranjez știu că ai și așa multe pe cap .
Soo: Ești cea mai bună prietenă a mea și compozitoare de cântece a mea și coregraf , niciodată nu mai deranjat , apropo tei gândit în ce culoare să-ți vopsești părul .
Ku: Da , alb .
Soo :După ce termini , să vii la mine vrei să-ți dăruiesc ceva .
Ku : Soobin și așa mă ajuți mereu .
Soo: Și ce . Tu mei dăruit multe brățări și coliere a prieteniei și eu le-am pierdut pe toate .
Ku : Da știu , și că să nu mai fiu supărată ai luat două brățări care aveau amândouă câte un clopoțel mic .
Soo : Parte bună e că de data aceasta am pierdut clopoțelul nu brățara .
Ku: am așa o senzație că clopoțelul ăsta e pentru a mă găsi .
Soo: Brățările aste sunt luate de la o mănăstire din Japonia dintr-un sătuc aproape de un vulcan ( Știți animeul " Numele tău" păi din sătucul ăla sunt luate brățările) eu nu pot auzi acel clopoțel , doar cel care ți-e predestinat îl aude , eu nu-l aud .
Ku: Serios , e mereu la mine pe mână și niciodată nu l-ai auzit , cred că e ceva magic .
Soo: KuMin grăbește-te , e deja 10 , dar tu ai programare la 11 , pa KuMin .
Ku : bine , pa.
Spre deosebire de KuMin , Namjoon nu i-a uitat numele și lea povestit totul .
- Și cum o cheamă pe fata asta .Îl întreabă Jimin .
- Familia nu mai țin minte , țin minte dor că avea ochi frumoși că smaraldul , și o chema KuMin .
- Prescurtat de la Kumiho , nu-i așa întreba Taehyung .
- De unde știi ? , parte asta am uitat să ți-o spun .
- Păi , am mai auzit de numele ăsta și am presupus . Și știu doar o singură persoană cu numele acesta .
- Te de știi cine e spune ?spune JeiHoop .
- Știți de că Kang Soobin , are o prietenă pe nume KuMin , am înțeles că e îi scrie cântecele și îi face coregrafiile.
- Noi de abia acum aflăm .Spune Jin .
- Mai mult nu știu nimic despre ea , nu știu cum arată dar am auzit că e foarte frumoasă .
- Hyung , dar nu am văzut-o niciodată la BigHit . Spune Jungkook .
- Am înțeles că învață coregrafiile la KuMin acasă ori la ea , când și cum .
- Să înțeleg că această KuMin de care vorbește Taehyung este umbra pe care nu a văzut-o nimeni a unei cântărețe și fata din visul lui Namjoon poate fi aceași persoană , genial , spune Suga sarcastic .
- Tot ce e posibil hyung , spune Jimin .
Apoi băieții au început să se certe .
- Presupun că nu trebuia să vă spun.
CITEȘTI
Singură În Fața Lui , volumul II ,
Fanfictioncontinuarea fanfeicului ,, Singur în fața lui "