Forks lisesindeki ilk günüm.Yeni arkadaşlar için pek heyecanlı olduğum söylenemez,henüz lise 3. sınıfım.
California'nın Los Angeles şehrinden,Washington'ın Forks şehrinde yaşayan babamın yanına taşındım.Burada çok fazla ağaç var.Bu yüzden burası beni mutlu ediyor.Ağaçları seviyorum,tırmanıp bir dala oturduğum zaman özgür hissediyorum.
"Neden taşındın?" Sorusuna gelirsek;
Annem ve babam ben 7 yaşında iken boşanmış.Nedenini hiçbir zaman öğrenemedim.Babam beni anneme bırakmış,daha doğrusu annem babamı "Onun bana ihtiyacı var" diyerek ikna etmiş.Annem ben 9 yaşında iken,Robert ile evlendi.Robert iyi bir insan ama,bazen fazla pimpirikli olduğunu düşünüyorum.Robert işi yüzünden sürekli seyahat etmek zorunda kalıyor ve biz de onunla gidiyoruz,bu çoğu zaman çok sıkıcı oluyor.Bu yüzden babamın yanına taşındım.Babam kasabada "Kahraman" olarak adlandırılıyor nedenine gelirsek,babam kasabanın şerifi.Yıllardır şerif ve bugüne kadar 83 suçlu yakalamış.
"Zırrrrr" "Zırrrrr" hadi ama!!! sabahın köründe bu seste ne böyle??? Forks'un sakin bir şehir olduğunu sanmıştım,gözlerimi açsam iyi olacak.Uh unutmuşum, her ihtimale karşı uyanamazsam diye alarm kurmuştum.Normalde hep kendim kalkarım,alarm'a ihtiyaç duymam ama Forks'un bu yağmurlu havası bana uyku ilacı gibi geliyor.Herneyse komidine doğruldum ve üzerinde duran su şişesinden biraz su yudumladım,doğal olarak biraz uyukladıktan sonra sonunda kalktım.Yumuşacık tavşanlı panduflarımı giydim ve merdivenlerden aşağı doğru inmeye başladım.Her bir basamak atladığımda kızarmış ekmek kokusunu daha iyi alıyordum.
Basamaklar tamamen bittiğinde,mutfağın girişine ulaşmıştım.Babama hayran hayran baktım ve şöyle söyledim "Bakıyorum da bay Fred kızı için mükemmel bir kahvaltı hazırlamış" bu cümleye şöyle cevap verdi "pek mükemmel sayılamaz ekmekleri yaktım"
Sevgi dolu bakışlarla "bunun öneminin olmadığını biliyorsun" dedim.Kahvaltı ettikten sonra çantamı aldım,babamı öptüm ve bisikletime atladım.Tam yoldaydım gayet dikkatli gidiyordum ama sonra "bomm!!" Diye bir ses geldi ve gözlerim karardı,ölmek için çok erken...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⛼Ölümsüzlük Geldi Çattı⛼
VampireBabasının yanına taşınan kızın başına gelen talihsiz olaylar ona farklı bir güç katıyordu inanılmaz ve aşk dolu bir vampir hikayesi...🧛🏻♀️⛼🧛🏻♂️