×Chapter One×

61 8 3
                                    

"Selağm! Şuan ne kadar heyecanlı olduğumu bilemezsiniğz. Sonunda bi youtube kanalı açtım." "LAU! SİYAH TİŞÖRTÜM NEREDE!?" "John video çektiğimi duymuyor musuğn!?!?!?!?!!?" "HAYIR DUYMUYORUM SİYAH TİŞÖRTÜM DAHA ÖNEMLİ! NEREDE O TİŞÖRT!" "EBENİN KÖRÜNDE JOHN! ARA BUL BENENA!" "Öffffffff" Kamera kaydını kapattım. Johnun istila ettiği videoyu sildim ve yeniden bi kayıt başlatmadan önce,"BU SEFER VİDEOYU İSTİLA EDERSEN SENİ EVDEN ÇIKARTICAM JOHNNY ORLANDO" "Tamam Lau bu sinir ne ehehehehehe" dedi ve gıcık bi gülüş attı. Kamera kaydını başlattım. "Selağm! Şuan ne kadar heyecanlı olduğumu bilemezsiniz. Sonunda bi youtube kanalı açtım. Bu videoda biraz kendimi tanıtmak istiyorum. Ben Lauren. Lauren Orlando. Ama daha çok bana Lau deniliyor. 14 yaşındayım ve 16 yaşında salak bi abim var hihieheuhe" "LAU BANA NİE ÖLE DİOSUN  AA ÇOK AYP BEN SENİN ABİNİM" diye bi ses geldi. "Öff taam bişi demedik şaka yapıoruz şurda hihihihi" "pöf" "Neyse böyle işte bu videoda azcık odamı gezdircem oda turu yapıcam öyle karışık bişiler olucak" Odamı gezdirdim kamera elimde bir şekilde en sonundada "Oda turum bu kadardığ! Umarım videoyu beğenmişsinizdir. Kanalıma abone olmayı ve like atmayı unutmayığğğnnnnnn! Sizi seviorum hımhımlarığm" diyip elimle kalp yaptım sonrasındada videoyu johnny kapattı. "Video güzel oldu bence" dedi johnny "bencede" "Neyse sen şu siyah tişörtü niye arıyodun" "Kenzieyle bu- eee jacob çağırmıştı" "Hmm ayn kesin. Nese bul tişörtüde çık dizi izlicem ben dikkatimi dağıtıyosun" "Senin dikkatinideee dizinidee" "Sus giyin üstünüde çık" "Taam"
30 dakika sonra
"Siyah tişörtü bulamadım bende böyle giyindim nasılım?" Dedi Johnny

 Nese bul tişörtüde çık dizi izlicem ben dikkatimi dağıtıyosun" "Senin dikkatinideee dizinidee" "Sus giyin üstünüde çık" "Taam" 30 dakika sonra"Siyah tişörtü bulamadım bende böyle giyindim nasılım?" Dedi Johnny

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Uuuu Cool boy" "Cidden güzel miğ?" "Eveğt ihihhiihhihi" "Neyse ben çıkıorum." "Çık hadi çık çık."
"Bye Lau!"
"Bye John!"
Lauren'dan
O sırada çektiğim videoyu bilgisayara gönderdim ve editlemeye bsşladım. Editlemeyi bitirince videoyu kanala yükledim. Aradan bi iki saat geçti bi saatte uyudum 1 saat boyuncada Stranger Things izledim. Daha sonra bldirimler gelmeye başladı. NE!?!?!?!?!?!? JACK GRAZER YORUM MU YAPTI. "AÜĞQĞAÜAĞAĞAĞAĞAAĞAĞAÜWĞAĞQÜAÜAAÜAÜAĞAĞAĞAĞAĞAÜAĞAÜ" yan odadan annem bağırdı. "Lauren içine cin mi girdi noluyo kızım!?" "Yok bişi anne dizide çok merak ettiğim bişiyi öğrendim de" ben bile içimden at yalanı s*kiyim inananı dedim yani. "Peki." Ayrıca jack instagram hesabımı takip etmiş ve dm göndermişti.
-
jackdgrazer:O it resminden banada çizmek zorundasın! :)
İçsesim:ben sana kdndimi veririm bırak resmi dedim amağ mesaj olarak.
laurenorlando88:Ah,tabiki ne demek.
jackdgrazer:OMG!Cevap vereceğini düşünmüyordum wühağwüaqğc bu arada video mükemmeldi. Abinlw konuşmaların çok komikti lşscşuvşwbüuwxldlyşsl.
laurenorlando88:Abimle hep o şekilde kavga ediyoruz ldşsşsşisskşseidskkalş. Bide videonu kamera arkası var onu koymadım ama aşırı iyi o da çok komik fşdqğwjcigğwüvktşcşf.
jackdgrazer:Bu arada şey eee
laurenorlando:Ney?
jackdgrazer:Çok tatlı bi kızsın :)
-
ALLAÜHM JACK BANA TATLISIN KALP KRİZİ GEÇİRİORUM ÇOCUK BANA İLTİFAT ETTİ AĞAÜAĞAQĞAÜAĞQÜAĞQĞ
-
laurenorlando88:Uh,şey teşekkür ederim

Jackden:
Tam o sırada Finn telefonu elimden aldı.
"FİNN VER ŞU TELEFONU!?!?!!?"
"VERMİCEEEEEM VERMİCEEEEEEEEEM BAKALIM JACK KİMLE KONUŞUOMUUUUUŞ" "SİZENE YA VERİN ŞU TELEFONU!" O sırada Jaeden gelmişti o yüzden sizene demiştim. "OOOOO BU LAUREN KİMMİĞŞ? UU BİDE İLTİFAT ETMİŞİZ BİZ BU KIZA JACK BEY NELER ÇEVİRİOSUNUĞZ!" "OHAAAAA JACK SEVGİLİ BULDU ARKADAŞLAR!" dedi Sophia
"YA Bİ SG AMK KIZ FANMIŞ İT RESMİ FALAN ÇİZMİŞ BENDE BANADA ÇİZER MİSİN FALAN YAZDIM NERDEN SEVGİLİYE BAĞLIONUZ" dedim. Ama gerçekten Lauya bir fanmış gibi bakamıyordum. Seviyordum onu. Hemde deliler gibi aşıktım...
Laurendan:
Jack yazmayı bırakmıştı. Bende instagramda gezmeye başladım. Birden bir şey gördüm. WÜĞAĞYÜW İT OYUNCULARININ COMİCONU! HEMDE DİBİMİZDE! HEMDE YARIN! WÜYAPWĞ JACKİ GÖRCEM JAEDENİ GÖRCEM SOPHİAYI GÖRCEM FİNNİ GÖRCEM WUHAHAHHAHAHAHAH
Gittim ve hemen annemden izin aldım. O comicona gitmek istiyordum. Sadece annemden izin almıştım çünkü... bunu anlatamayacağım ama öğreninrisiniz kesin.
OLAY ŞU
Lauren ve Johnnynin babası Johnny 2,Lauren yeni doğduğunda vefaf etmişti. Anneleri başka bir adamla evlenmişti ama adam Johnny 6,Lauren 4 yaşındayken onları terk etti. Anneleri ondan sonra bi adamla evlenemedi.
Annem comiconda gitmeme izin vermişti. Zamanın geçmesi için biraz oturdum ve resim çizdim. Hemen gece olsun istiyordum. Biraz İnstagramda dolaştım. Maddieyi aradım. Kesinlikle dedikodu yapmadık eheheheehe. Daha sonrasında Johnny eve geldi. "Selam John!" " Selam Lau!" Dedi ve yatağına oturdu. Lavaboya gitti ve üzerini değiştirdi odalarımız beraber olduğu için. Sonrasında yanıma geldi. O biraz gitar çaldı ben söyledim. Bir film seçtik ve onu izlemeye karar verdik. "Harry Potter ve Sırlar Odası"nı izleyecektik. Laptobu aldım ve filmi açtım. İzlemeye başladık. Film bitince lavaboya gittim,dişlerimi fırçaladım,maske yaptım,o kuruyunca maskryi çıkardım ve yatağa gittim. Johnnynin çaldığı gitarın sesiyle uyuya kaldım...

İveeeğt bölüm bitti fikirlerinizi yazmayı unutmayıığın sizi sevioruğm.

|•Youtuber•|Zieglers,Orlandos,Sartious and GrazerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin