×Chapter Two×

44 6 0
                                    

Laurendan:
Ertesi gün olmuştu. Kalktım ve elimi yüzümü yıkadım. Mutfağa gittim. Kahvaltıyı hazırladım. Annem bu aralar hastaydı ona ben yardım ediyordum. Annemi ve abimi uyandırdım. "KAHVALTI HAZIĞR BURAYA GELİN ORLANDOLAĞR!" İlk annem geldi. "Abin yine güzellik uyusuna yattı galiba düzgün uyandır şunu" dedi ve güldü. Bende kahkaha attım. Bardağa su koydum ve odamıza gittim. Yüzüne bi damla su dökdüm johnnynin. "Eğer uyanmazsan tüm suyu üstüne dökücem johnny!" "Lau 5 dakka dahağ!" "Olmaz! Kahvaltı soğuyo!" "Lütfeğn Lauğ" "Sen istedin John!" Dedim ve suyu üstüne dökdüm. Hemen yataktan kalktı. Üzerini değiştir ve masaya gel bekliyorum!" "Tamağm" 10 dk sonra Johnny masaya geldi. Kahvaltımızı yaptık. Saate baktım. Comiconun saati yaklaşıyordu. "BEN COMİCONA GİDİCEM ÜZERİMİ DEĞİŞTİRMEYE GİDİORUM BYEĞ" Odaya gittim ve üzerime bir şeyler giyindim. Çok hafif bi makyaj yaptım. Annemlerin yanına gittim.

(Görseller yüklenmediği için tarif edicem. Kot şort ve göbeği açık beyaz bi tişört)
"Nasıl olduğm?" "Lauren-git-ve-o-üstünü-derhal-değiştir!" Dedi johnny
"Neden yha!" "Üzerindekiler çok açık uzatmada değiştir üstünü" "Öf ya öf öf öğğğffffff!!" Zorla odaya gittikten sonra üzerime başka bir şey giyindim.

(Uzun kollu beyaz bi tişört ve askılı kırmızı-bordo karışımı renkte bir elbise)
"Bu sefer bunları giyindim iyi mi!?" "Bunlar da çok açık git adam akıllı bişi giyin son kez diyorum Lau!" "İnsanı çileden çıkaartıyorsun Johnny!" "GİT DEĞİŞTİR ŞU ÜSTÜNÜ!" demesiyle odaya gittim ve üstüme bişi giydim.

(Kot pantolon ve desenli beyaz bir tişört)
"BARİ BUNU KABUL ET!" "Şükür kızım insan gibi bişiler giyindin abiyim ben doğal olarak kıskanıyorum" "Oyş benim abim beni kışkanıymışmış oyş" dedim ve yanaklarını sıktım. "Lau yanaklarığm!" Diyince hemen ellerimi çektim. "Acıdı mı dldşfşsdşskd" "evet!" "Neyse Comicon saati yaklaşıyor ben gidiyoruum" dedim ve anahtarı alıp evden çıktım. Comiconun olacağı yere gidiyordum. Oraya vardım ve salona girdim. Oyuncuları beklemeye başladım. Bir günde jack sayedinde baaayaaaa takipcim olmuştu. Hatta bi tanesiyle burada karşılaştım bile. İt casti gelene kadar konuştuk sohbet ettik fotoğraf falan çekildik. Sonrasında kız yerine geçti ve cast geldi. Büyük bi alkış sesi yükseldi salonda. Bazılarıda çığlık atıyordu. Daha sonrasında fanlar caste sorular sormaya başladı. En sonunda ben kalktım. Bişi soracaktım. Çok merak ediyordum bunu. Kalktım ve sorumu sordum "Bazılarınızın arasında bir şeyler var mı?" Dedim "Nasıl yani?" Dedi Finn. O sırada göz ucumla çok kısa bir süre Jacke baktım. Bana bakıyordu. Daha sonrasında "Ysni bazı fanlar Sophia ve Jaedenin çıktığını düşünüyor. Bu tarz şeyler var mı?" "Hayır öyle bir şey yok! Hepimiz arkadaşız!" Dedi Jack. Bu dediğime sinirlenmiş gibi görünüyordu. Neden ki? "Hmm teşekkürler!" Yerime oturduktan sonra herkes sorularını soruyorken sadece Jacki izliyordum. Gözlerimi ondan alamıyordum. Nedenini bende bilmiyorum. Bir süre sonra o kalabalığın içinden göz göze geldik. Utanmıştım. Hemen kafamı eğdim. Bu halime güldü sessizce. Sonrasında konuşmalar bitti. Bazı fanlar castle fotoğraf çekilmeye gitti. Herkesle fotoğraf çekilmiştim resmen midemin içinde filler vardıda halay çekiyorlardı. Sonunda Jacklr fotoğraf çekilme fırsatı buldum. O sırada bir kız birden yere yığıldı. Gözleri kapandı. Hemen yanına koştum. Nabzına baktım. Kalbi atıyordu ama heyecandan bayılmıştı! O sırada yanıma birisi eğildi ve ceketimin cebine bir şey koydu. Ne koyduğunu da,kim olduğunu da göremedim. Ama önemli olan bu değildi. Hemen kızı aldılar ve götürdüler. Fotoğraf çekilmeye kaldığımız yerde devam ettik. Jackin yanına gittim ve çok tatlı bi fotoğraf çekildim. Daha sonrasında çok azcık konuştuk ve hemen başka birini getirdiler. O sırada orada durmanın anlamsız olduğunu düşünüp eve gittim. Eve vardım. Ceketimi çıkardığımda cebinden bir not kağıdı düştü. Üzerinde bir numara yazıyordu. Kimin yazdığında altına not edilmişti; Jack Grazer JACK BANA NUMARASINI VERMİŞTİ. "AĞEQĞAÜEPAAĞAĞWĞWĞWWÜWÜWĞWAĞAĞAĞAĞAÜAÜAAĞWÜWĞAĞWĞQĞWWĞWĞAĞWĞWĞWĞAĞAĞWĞAĞAEĞWĞEĞWĞ EĞV EĞV EĞV" sonrasında kendimi yatağa attım ve ağzıma yastığımı sokup çığlık atmaya devam ettim. Numarayı aramaya cesaret edemedim. Gidip buzlu su içtim sonra Kenzie'yi aradım ve olanları anlattım. "OHA LAU CİDDİ MİSİN ÇÜŞ YUH JACK GRAZER BİLDİĞİN SANA NUMARASINI MI VERDİ HAYIR İNANMIYORUM OHAĞ!" "Ciddiyim Kenz ben bile şoktan yeni çıkıyorum ağw ağw" "İyide Jack neden durup duruyoken bir fanına numarasını versin ki?" "Bilmem. Neyse kapatmam gerekiyor. Yemek yiyicem acıktım. Görüşürüz Kenz" "Görüşürüz Lau" dedi ve kapattı. Gittim ve kendime bişiler hazırladım. Onları yedikten sonra odama gittim ve video fikri düşündüm. Sonrasında dmden bir sürü soru geldiğini hatırladım ve soru cevap videosu çekmeye karar verdim. Kameramı hazırladım ve video kaydını başlattım. "Selam hımhımlarığm. Bu gün bi soru cevap videosu çekicem. Hemen videoya geçicem çünkü uzatmak istemiyorum. Hadi başlayalıım. İlk sorumuz @ezofrevde den gelmiş. -Jackle aranızda bir şey var mı?- hayır aramızda bir şey yok zaten yeni tanışıyoruz! İkinci sorumuz @jisooxcutie_ den -İleride yapmak istediğin meslek ne?- ileride oyuncu olmak istiyorum ama oyunculukla beraber abimle şarkılar çıkarmayıda isterdim." Bla bla bla derken tüm soruları yanıtladım. "Uuu video çok uzun olmuş! Artık kapatma vakti geldi sanırım. Sizi seviorum hımhımlarığm! Kanalıma abone olmayı ve like atmayı unutmayığn!" Dedim ve elimle kalp yaptım. Kameraya bi özellik uygulanmıştı ellerimle kalp yaptığımda video donuyordu. Video donduktan sonra videoyu kapattım ve bilgisayara gönderip editlemeye başladım. Editledikten sonra kanala attım. Abim eve geldi o sırada. Beraber yine şarkı falan söyledik. Üzerim hala aynıydı lavaboya gittim ve üzerimi değiştirdim. Makyajımı çıkardım. Biraz instagramda dolaştım. Sonrasında maske yaptım kuruyunca onu çıkardım ve yatağıma gidip yattım. Gözüme uyku girmiyordu. Video izlerken uyuya kalmıştım...






Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 05, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

|•Youtuber•|Zieglers,Orlandos,Sartious and GrazerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin