8:00AM
Tzuyuတစ္ေယာက္ႏိႈးစက္ေပးထားသျဖင့္ 7:00ထဲကႏိုးေနသည္(ေတာ္ေတာ္ေစာတာပဲ😏)
"ဒီေန႔ Seoulၿမိဳ႕အႏွံ႔ေလ်ွာက္လည္မယ္ ညက်ရင္clubတက္မယ္ ေကာင္မေလးေတြင့အနားလာၾကအုန္းမွာမလား😕စိတ္ေတာ့႐ႈပ္သား"(သူကမ်ား႐ႈပ္ရေသး😑)
Tzuyuကားပါကင္ေနရာကိုဆင္းလာသည္။ကားထဲ၀င္ပီးထြက္ရန္ျပင္ပီးေနာက္
"က်ီြ"
ကားေ႐ွ႕သို႔ေရာက္လာေသာသူကိုမျမင္ဘဲတိုက္မိသလိုျဖစ္သြားေသာေၾကာင့္ကားရပ္ၿပီးထြက္ၾကည့္သည္
"အဆင္ေျပရဲလားဗ်"
"ေျသာ္ ရပါတယ္ဗ်ာ ရုတ္တရက္ကားထြက္လိုက္ေသာလန္႔သြားတာပါ ရပါတယ္"
Tzuyuလက္လွမ္းေပးၿပီးထိုလူကိုဆြဲထူလိုက္သည္
"ဒါဆို ကြၽန္ေတာ္သြားေတာ့မယ္ ဒါ ကြၽန္ေတာ့္လိပ္စာကတ္ပါ တခုခုျဖစ္သြားရင္ ကြၽန္ေတာ့္ဆီဆက္သြယ္ပါ"
"ေကာင္းပါပီဗ်ာ""Chou T zuyu!"
Tzuyuသူ႔ကို ေခၚလိုက္ေသာေၾကာင့္ကားထဲမ၀င္ခင္ျပန္လွည့္ၾကည့္လိုက္သည္
"ဟုတ္ကဲ့ ဘာလို႔လဲဗ်"
"မင္းကTzuyuလား"
"ဟုတ္တယ္ ခင္ဗ်ားက?"
"Tzuyuငါ့ကိုမမွတ္မိဘူးလား ငါေလကြာ Chaeyoung Son Chaeyoung"
"ဟာChaeyoungya မေတြ႔တာေတာင္ၾကာပီ သူငယ္ခ်င္းရာ"
"ေအးကြာ မင္း ေခ်ာလာလိုက္တာကြာ"
"ေအး မင္းကေတာ့အရင္လို ေသာက္ပုပဲေနာ္"
"😒"
"ေနာက္တာပါကြာ😂 မင္းနဲ႔ေတြ႔တာအေတာ္ပဲကြ ငါခုမွKoreaကိုေရာက္တာ စားေကာင္းေသာက္ေကာင္းတဲ့ေနရာေလးေတလိုက္ပို႔အုန္း"
"ေအးေအး လိုက္ပို႔မယ္"
"ငါ့ကားနဲ႔ပဲသြားရေအာင္"
"အင္း"
👬🚘
"မင္းက အလယ္တန္းေရာက္ေတာ့ေက်ာင္းေျပာင္းသြားတာဆိုေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေတာင္ၾကာေပါ့ မေတြ႔ရတာ"
"ေအးေလ မူလတန္းအရြယ္ဆိုေတာ့ငယ္ေသးေတာ့papaအလုပ္ကိစၥနဲ႔မို႔မခြဲႏိုင္လို႔လိုက္လာတာ မလုပ္ကိစၥပီးေတာ့Taiwanပဲျပန္တာေပါ့"
"ေအး ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ျပန္ေတြ႔ရတာ ၀မ္းသာတယ္"
"ဒါနဲ႔ မင္းဘာေတြလုပ္ေနလဲChaeyoung"
"ငါလား ဓာတ္ပံုဆရာေပါက္စပါကြာ ဟိုမဂၤလာေဆာင္ကေခၚေတာ့႐ိုက္ေပးလိုက္ ဒီအခမ္းအနားကေခၚေတာ့႐ိုက္ေပးလိုက္နဲ႔ ဓာတ္ပံုေလာကမွာေနရာတစ္ေနရာေတာ့ရေနပါပီ"
"ေကာင္းသားပဲကြ ငယ္ငယ္ထဲက အိမ္ကစာဘက္ကိုေလ်ာ့မွာစိုးလို့camera၀ယ္မေပးတာေတာင္ကိုယ့္ဘာကိုယ္ပိုက္ဆံစုပီး ႐ိုက္လို႔ရပီးေရာဆိုပီးcameraခိုး၀ယ္တဲေကာင္ဆိုေတာ့လဲ"
"😂😂မင္းကေရာ မင္းpapaရဲ႕အလုပ္ေတြပဲလိုက္လုပ္ေနတာလား"
"ဟိုေယာင္ဒီေယာင္ပါကြာ papaကေတာ့ ျပႆနာေကာင္တဲ့ငါ့ကို"
"😂😂"
"ဘယ္ကိုဘယ္လိုသြားရမလဲေျပာအုန္းဟ ဒါနဲ႔Taiwanျပန္ေရာက္ေတာ့မယ္"
"😂😂ေအး ဒီကေန!$#€@®သြား2yeonစားေသာက္ဆိုင္ေရာက္ပီ အေကာင္းဆံုးပဲ အဲ့ဆိုင္က"
"ေအးေအး"
🚘🏠
"ဆိုင္ကေကာင္းသားပဲကြာ"
"ေအး ဆိုင္႐ွင္က ငါ့အသိကြ အကိုအရင္းလိုပဲ"
"ေအး ေကာင္းတာေပါ့😁"
Tzuyuနဲ႔Chaeyoung စားဖိဳေစာင္နဲ႔နီးေသာ၀ိုင္းတြင္၀င္ထိုင္လိုက္သည္
"Hyung ေရ ကြၽန္ေတာ္လာတယ္"
"ဟမ္ Chaeyoungလားကြ"
"ဟုတ္ပ့ဗ်ာ Hyung ဒါက ကြၽန္ေတာ့သူငယ္ခ်င္းTaiwanက Chou Tzuyuတဲ့"
"ေျသာ္ မေန႔က သတင္းထဲေတြ႔လိုက္တယ္"
"Hyungသိတာလား"
"Son Chaeyoung ေတြ႔လား မင္းပဲမသိတာင့ကို😒"
"ဟီး ငါကသတင္းေတြ သိပ္မၾကည့္လို႔ပါ..ေျသာ္TzuyuဒါကJeongyeon Hyung ဟိုမယ္ေတြ႔လားစားဖိုေဆာင္ထဲမွာေဆာ့ အဲ့ menuေတကူလုပ္ေပးေနတာHyungရဲ႕မိန္းမ Nayeon noona"
"ေျသာ္2yeon လို႔ေပးထားတာအ့ေၾကာင့္ကိုး😄"
"ဟုတ္တယ္ကြ ငါ့ညီတို႔ စားၾကအုန္းကြာHyung ပြဲေတြလိုက္စီစဥ္လိုက္အုန္းမယ္"
"အာ ရတယ္Hyung ကြၽန္ေတာ္တို႔လဲစားပီးျပန္မွာ Tzuyuကိုေနရာေတြလိုက္ျပလိုက္အုန္းမယ္"
"ေအးပါကြာ"
"အင္း စားလို႔ေကာင္းတယ္ကြ ေနာက္လဲလာစားရမယ္"
"မင္းကိုရီးယားစကားေျပာတတ္ေသးတယ္ေနာ္😁"
"ဟား က်န္တာသာအသံုးမက်တာ languageနဲ႔ပတ္သက္လို႔ကေတာ့လာထားေဟ်ာင့္"
"အမေလး ခုလိုကြၽမ္းက်င္တာေလးလဲရိွေတာ့ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ဗ်"
"😂😂😂"
Tzuyuနဲ႔Chaeyoung ဗိုက္အျပည့္ျဖည့္ကာJeongyeonကိုႏႈတ္ဆက္ပီး Chaeyoungကၿမိဳ႕အႏွ့ံေနရာမ်ားကိုလိုက္ျပသည္
"Chaeyoungya ေက်းဇူးပဲ သံုးနာရီလဲထိုးပီျပန္ေတာ့မယ္ငါလဲ"
"ေအးေအး"
"မင္းကိုဘယ္လိုက္ပို႔ေပးရမလဲ"
"€@©!®နားကTiger studioကိုလိုက္ပို႔ေပး မင္းလဲေနာက္လာလည္ေပါ့ ငါရဲအလုပ္ေလအဲ့တာ"
"ေအးပါကြာ ေရာ့ င့ဖုန္းထဲကဖုန္းနံပါတ္ယူထား အဆက္အသြယ္ရေအာင္"
"အင္း"
Tzuyu chaeyoungကိုျပန္လိုက္ပို႔ေပးပီး ကားတြင္ပါေသာေျမပံုကိုၾကညိ့ကာေမာင္းလာသည္။ေက်ာင္းတစ္ခုနား ေရာက္ေတာ့ လမ္းၾကားထဲကရုတ္တရက္ထြက္လာေသာ စက္ဘီးကိုေ႐ွာင္ရန္Tzuyuအေလာတႀကီးေကြ႔လိုက္သျဖင့္ကေလးတစ္ေယာက္ကိုတိုက္မိမလိုျဖစ္သြားသည္ သို႔ေသာ္ အခ်ိန္မီ ရပ္ႏိုင္ခဲ့သည္။Tzuyuလဲဘာျဖစိသြားလဲလို႔ဆင္းၾကည့္သည္(တစ္ရက္ထဲတင္ဟိုလူ႔တိုက္မလိုဒီလူ႔တိုက္မလိုနဲ႔😒)
"ကေလး ရရဲ႕လား"
"ရတာမရတာေနာက္ မင္း ကားကိုဘယ္လိုေမာင္းေနတာလဲ"
သူ႔ကိုျဖတ္ေျပာလိုက္ေသာ မိန္းကေလးတစ္ဦး
ေရႊအိုေရာင္ဆံပင္ခြၽန္ထြက္ေနေသာႏွာတံေလး
"ဒီမယ္ ေျပာေနတာၾကားလား"
Tzuyuလဲေအာ္ခံရမွသတိ၀င္လာပီး
"ၾကား ၾကားပါတယ္"
"ရပါတယ္ဆရာမရယ္ ကေလးလဲဘာမွမျဖစ္ပါဘူး"
"မရဘူးေလ ဒီလိုလူေတြကေလ်ွာ့ေပးလိုက္လို႔မရဘူး"
စြာလန္က်ဲေနေသာ ထိုမိန္းကေလးကိုၾကည့္ပီးျပံဳးမိသည္
"ဒီမယ္ ရယ္စရာပါလား"
"ေျသာ္ မပါပါဘူးခင္ဗ် ဟို ပီးေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ကလဲ ပရမ္းပတာေမာင္းလို႔ဒိလိုျဖစ္တာမဟုတ္ပါဘူးစက္ဘီးက႐ုတ္တရက္လမ္းၾကားထဲကထြက္လာေတာ့ ေ႐ွာင္ဖို႔လို႔ဒီဘက္ကိုအျမန္ေကြ႔ရာက အဲ့လိုျဖစ္သြားတာပါ"
"ဒီမယ္!"
"ခင္ဗ်ာ.."
ဒီမယ္ လို႔ေျပာလိုက္ေသာ သူမ၏ခပ္ျပတ္ျပတ္အသံေၾကာင့္ Tzuyuအလိုအေလ်ာက္ပင္ခင္ဗ်ာလို႔ထူးမိသည္
"ေနာက္တခါဆို သတိထားပီးေမာင္းပါ ေက်ာင္းရိွတယ္ဆိုတဲ့ဆိုင္းဘုတ္လဲရိွတာပဲ ေနာက္တခါဆို ဒီတိုင္းပီးမသြားဘူး ၾကားတယ္ေနာ္"
"ဟုတ္ကဲ့ခင္ဗ်"
မယ္မင္းႀကီးမကေျပာခ်င္ရာေျပာပီးထြက္သြားသည္Tzuyuကေတာ့ သူမ၏ေနာက္ေက်ာကိုပင္ေငးေမာလ်က္
"သူလွတယ္မလား"
"အင္း လွတယ္ အရမ္းကိုလွတယ္.."
Tzuyuၾကည့္လိုက္ေတာ့ကေလးအေမကေမးေနျခင္းျဖစ္၍႐ွက္ပီးကိုယ့္ပါးစပ္ကို႐ိုက္မိသည္
"ဟင္ ဟုတ္ပါဘူး မွားလို႔"
"လူငယ္ေတြပဲခ်စ္မိတာဘာဆန္းလို႔လဲ😄"
"😁ဒါနဲ႔ သူက ဒီမူႀကိဳေက်ာင္းကဆရာမလား"
"ဟုတ္တယ္ သူ႔နာမည္က Kim Sanaတဲ့ ေခ်ာလဲေခ်ာ ေတာ္လဲေတာ္တဲ့ဆရာမေလး"
"KIM SANA..."