Bab 1 - Din dan Pak Mat

18.7K 63 6
                                    

Aku horny, pak cik.
Fuck aku, please. Fuck aku.

Batang pelirnya padu mencanak. Besar dan keras dalam genggamanku. Kepala pelirnya kembang cantik bertakuk bak cendawan. Kurapatkan bibirku ke kepala pelirnya. Air mazi jernih mulai bergenang di lubang kencingnya. Kujilat. Terasa cecair licin melekap di lidahku.

"Hisap, encik," dia mengajak manja. Suaranya garau tapi kedengaran lembut. Dia horny, sama sepertiku jua.

"Hisap batang saya, encik. Saya dah tak tahan" pujuknya kepadaku.

Batang pelirnya semakin terasa hangat dalam genggamanku. Kepala takuknya kian kembang berkilat mengeluarkan cecair yang jernih. Kujilat sekali lagi. Aahhh... dia buatku jadi tak keruan. Aku nak hisap pelirnya itu.

"Saya hisap, ya pak cik?" Ummm... pelirnya dalam mulutku.

Apakah yang kau rasa, pak cik? Terasa hangat? Nyilu?

"Sedap, encik... sedap...," rintihnya.

Aku tengah beri kau kesedapan itu, pak cik.

Lidahku mengusap-usap dinding batangnya, dan dia makin galak mengatur gerak agar pelirnya masuk lagi ke dalam.

Sabar ya, pak cik. Akan kumasukkan seluruh batangmu ke dalam mulutku, tapi aku tak puas menghisap kepala pelirmu, menyedut setiap titisan mazi bercampur air liurku. Kugerakkan dulu mulutku sambil lidahku bermain di lubang kencingmu, ya pak cik?

...

Tak kusangka bertemu dengan pak cik itu di tandas ini dalam situasi yang sebegini.

Maafkan aku pak cik, bukan aku sengaja memerhatikan pak cik sedang kencing. Tapi batang pak cik besar dan nampak padu. Pak cik pun seakan-akan sengaja mahu menunjukkan kepadaku, betapa gah nya senjata pak cik itu.

Dalam tandas ini hanya kita berdua, pak cik. Dan hanya kita berdua sahaja yang berada di aras ini, di waktu senja begini. Patutlah aku tak nampak pak cik semasa aku keluar tadi. Rupa-rupanya pak cik di dalam tandas ini.

Pak cik tahu itu aku, kan? Suasana sunyi, hanya kedengaran air kencing pak cik menerjah dinding urinal. Pak cik buat tak tau... dan buat tak kisah, ya? Pak cik sengaja tarik belakang baju ke atas dan londehkan seluar dalam kelabu sampai ke paras peha sehingga menampakkan punggung pak cik yang cantik, pejal berotot dan bulat tu ya?

Memang aku tergamam pak cik. Aku tak menyangka pak cik mempunyai bontot yang pejal dan cantik seperti itu. Sebab itu aku terus ke singki, pak cik. Tapi aku tak dapat menahan diri daripada cuba mengintai pak cik melalui cermin. Kali ini aku dapat lihat dengan jelas batang pelir pak cik pula. Sekali lagi pandangan aku tertancap di bahagian kemaluan pak cik. Bulu pak cik. Konek pak cik. Air kencing pak cik. Biji pelir pak cik... dan pak cik seakan-akan membiarkan aku melihat pak cik dalam keadaan begitu.. dan bila pak cik mencuci kepala pelir, pak cik seperti bermain-main dengan batang pak cik yang tengah tegang itu... seperti mengurut, seperti melancap...

...

"Wah, besar tu pak cik!" tiba-tiba aku bersuara memecah suasana hening. Pak guard itu menoleh kepadaku... buat-buat terperanjat tapi tangan kirinya masih mengusap batang pelirnya yang keras seperti kayu...

"Tak ada lah, encik. Biasa-biasa saja ni...," ujarnya sambil memandangku melalui cermin.

Tiba-tiba aku menjadi berani bila nafsu sudah mula menguasai diriku. Aku sengaja mengalih pandanganku dari matanya ke alat kemaluannya, dan dia makin berani membuat aksi berahi di hadapan cermin.

Celaka, kau tahu aku suka ya...

"Besar ke ni, encik?" Bagaikan terkena pukau, aku memalingkan badanku dan terus berjalan menuju ke arahnya.

Jantan-jantan Yang GersangWhere stories live. Discover now