Jelentkezés

142 13 2
                                    

Kedves idetévedő! Ezen a profilon hamarosan egy új történet fog indulni, melynek címe az oly elhíresült római szállóige: "Morgenstern" azaz "Hajnalcsillag"

A történet fő szála az, hogy annak idején egy piciny sziget királyságában a lázadók egy csoportja háborút indított uralkodóik ellen, a királyi pár gyermekeiket féltva ikerlányaikat két hűséges szolgálójára bízta. Akik a hercegnőket a lehető legmesszebb vitték a fővárostól a szigeten, hogy azok békében és éppségben nőhessenek fel külön-külön. Azonban a sors fintora, hogy az évek során mindkettőjüket más irányba vitte. Az egyik lány elvesztette védencét, még a másikat végig támogatták. A mágia bár gyakori jelenség volt a királyságban, de annál színesebb. Természetesen a lányok is részesültek ebben az adottságban, melyek megfelelő gondozás és tanulásnélkül életveszélyesek is lehetnek. Épp ezért az egykori király húga, mint új uralkodó törvénybe adta, hogy minden 16 évet betöltött mágiával rendelkező polgár a fővárosba köteles utazni, hogy ott felmérjék és tanítsák. Csoportokba osztják őket egy-egymesterhez. Elvégre a legjobb mágusok is egymástól tanulnak. A bonyodalmak pontosan itt kezdődnek. Az egyik lány a lázadók oldalán, a másik az udvarban. Valódi kilétük titka ha kiderül az életükbe kerülhet. Társaik pedig mit sem selytenek a felettük lebegő sötét fellegekről és a háború igéretéről.

A jelentkezéshez a következők a követelmények:

- A championcrewvenividivici@gmail.com email címre kell elküldenetek a jelentkezést, amiben elkülditek a karakter nevét és a háttértörténetét. A háttértörténetet úgy írjátok meg, mint egy prológust. Ami minimum 400, maximum 600 szó terjedelmű legyen. Minnél érdekesebb és kidolgozottab annál nagyobb szerephez juthat majd a karakter.

- Nincs konkrét főszereplő, a fenti bemutatás is azért van, mert eddig csak az ikrek szemszögéből írtam. Így ismerem/tudom csak bemutatni a történetet.

- A love interesteket ha szeretnétek majd lehet beleírni.

- A nevet/faceclaim-et csak előzetes egyeztetés után változtassátok meg ha muszály.

- A történet nagy részét szeretném majd a jövőbeli írótársakkal kidolgozni, csupán a lányok háttértörténete és két fordulat amihez ragaszkodom, minden más megbeszélésre fog kerülni.

- Az ikrek szemszögeit én fogom írni. elvégre a történet eredetileg az enyém. És nem csoportoskönyvnek indult, csak több átírás döntöttem úgy, hogy inkább az lesz.

- Nem az első jelentkezőket fogom felvenni, hanem a beküldött írás alapján fogok választani.

- Jelentkezési határidő: Május 17.

Karakterek akikre lehet jelentkezni:

Karakterek akikre lehet jelentkezni:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Név: Astrea

Faceclaim: Meckenzie Foy

Képesség: Nekromanta

Morgenstern - JelentkezésWhere stories live. Discover now