Képesség magyarázat

80 12 4
                                    

Kicsit később ugyan, de itt van egy kis magyarázat a karakterekhez, főként az képességeikhez. Szóval lássunk is neki. ;)

Astrea

Nekromanta: A holtakkal kapcsolatos , a nekromanciával foglalkozik. Elsősorban olyan valakit értenek alatta, aki képes a holtak testét mozgásra bírni vagy a az a elválasztó mezsgyén keresztül uralma alá hajtani. A nekromanta gyakran "életerővel operál", tehát kiszívja másokból, holttestekbe zárja az életenergiát az úgynevezett "életerőt". Lényeges megjegyezni, hogy a nekromanta nem képes a halottnak az , hanem cselekvésre bírja azokat.

Viorica

Víz/Jég mágia: Itt nagy előnyben indul az aki látta az Avatar: Az utolsó léghajlító "anime"-t. Katara képességei ugyanis tökéletesen leírják Viorica mágiáját.

Soren

Vihar mágia (Villámok): Lényegében egy fiatalabb Thor kiadás, annyi, hogy az elektromosságot is az uralma alá tudja vonni.

Leven

Alakváltó: Az alakváltók egy állatfaj nagyobb, tökéletes alakú példányai. Velük született mágikus képességeik segítségével képesek emberi alakot ölteni, de ebben az alakban is megőrzik vadállatias természetük bizonyos nyomait. Egy asztrális szemlélő képes felfedni egy alakváltó valódi természetét.

Sorscha

Fény mágia: Asztrális kivetülés, látomások, tér és időbeni utazás. Egy nagy hatalmú fény mágus mindezekre képes. Persze ezek nem zárják ki a harci mágiát sem, elvégre képesek fénynyaláb pengék és egyéb fegyverek megjelenítésére.

Tanwyn

Fehér tűz/illúzió:  Ez a képesség lehetővé teszi használójának, hogy mások elméjében, álmaiban kutakodjon. Képes az áldozat legnagyobb félelmét ellene fordítani és egy alternatív valóságba zárni az elmét amit a fehér tűz hoz létre. Nagyon veszélyes a mágia mind a használójára nézve, mind az alanyra. Több halálos eset is regisztrált. Ezzel a képességgel bírókat évszázadokig üldözték.

Adan

Tűz mágia: Szintén az Avatart tudom felhozni példának. Tudom borzasztó kreatív vagyok. :'D

Nos ezek lennének a fontosabb infók, segítségek. Már ha valaki tervez jelentkezni. :)

Üdv., Tina

Morgenstern - JelentkezésDonde viven las historias. Descúbrelo ahora