Nem is azt mondom, hogy szeretek lúzer lenni, de mégse akarok másmilyen lenni.
Azt mondják legbelül mindenki menő akár lenni, de szerintem nem. Én úgy látom, hogy a menők a mi korosztályunkban azok, akik olyanok mint amilyennek "lenniük kell". Amit megkövetel a tömegnyomás, amilyennek a többi kamasz látni akarja őket, ami tetszik a pasiknak/csajoknak.
Gyakorlatilag ez is egyfajta megfelelési kényszer, nem csak az, ami az úgynevezett "strébereknek" van. És ez a megfelelési kényszer az, ami kiöli az emberekből az egyéniséget. Ami miatt mindenki famcsali fejjel ballag az utcán, a buszon pedig a telefonját nyomkodja és valószínűleg azt se venné észre, ha a mellette lévő ember, egyszer csak összeesene és meghalna.
Sokan (nem csak a "menők" a "lúzerek" is), nem tudnak tenni másokért. Mindenki csak magával van elfoglalva, közben pedig senkit nem érdekel, hogy mi van a másikkal. Lehet hogy valakinek csak egy ölelésre van szüksége, vagy arra, hogy leülj mellé beszélgetni, de észre sem vesszük.
Helyette inkább bántuk és el ítéljük egymást. El ítéljük a külsejéért, esetleg ha valakinek valamilyen fizikai vagy mentális betegsége van.
Ahogy én látom, mostanában már egyre kevesebb ember meri kimutatni az érzéseit. Sokan azt hiszik ciki sírni, vagy megölelni valakit.
Ha valaki már nem az aktuális trend szerint öltözik, hanem másképp mint az átlag (és itt nem feltétlen csak a talpig feketére gondolok) az mári gáz.
Pedig nem lenne szabad bántanunk egymást.
Sok embertől hallom, hogy szívesen öltözne így, meg így, csak nem mer. Nem kell ezzel foglalkozni. Nem lenne szabad, hogy e miatt nézzenek ki. Ha fel akarsz venni valamit, ha neked tetszik és jól érzed úgy magad vedd fel.Lehet hogy nem vagyunk menők és nincs sok barátunk, nincs tömeg aki minden lépésünkre bólógat és helyesel, de nincs is rá szükségünk. Előbb utóbb mindenkinek meglesz a saját társasága, ami tényleg fontos neki.
És gyerekek... Ha valakit bántanak, vagy beszólnak nektek, esetleg simán csak rossz napotok van, vagy nem jössz ki jól az osztályoddal, nekem bárki bármikor írhat privátban.
YOU ARE READING
"Menő" vs "Lúzer"
HumorSzemély szerint én nem a menő tábort erősítem, de igyekszem mindkettőt objektívan nézni. (Már ha ezt lehet egyáltalán objektívan nézni...) Elsősorban a saját sulimból fogok kiindulni, és nem akarok általánosítani. Nyilván senkit nem szeretnék ezzel...