Kapıyı açmamla ağzımın açık kalması bir oldu
Bana yaşlı bi teyze bakiyordu.
'Tek ailesi babannesidir. Babasından nefret eder.'
Aha şimdi sıçtım...
Hobaaaa al burdan yak! ama olmazki ya şimdi bu kadın nerden çıkmıştı. Şu duruma bi bakın bu kadın iç sezilerime göre kesinlikle Savaş'ın babannesi. Torununuzun evindesiniz onun odasında onun kıyafetlerini giyen bi turuncu kafa ile karşılaşıyorsunuz. Şuan kendimi en gıcık kaptığım hocanın dersinde sözlü ye kalkmış gibi hissediyorum. Şu durumum içler acısı off şimdi bide bunla uğraşacaktm. Aslında kadın çok tatlı bişeye benziyodu. Hani şu "ton ton nine" diye diye tabir edilenlerinden yüzü buruşuk olmasina rağmen yanaklari çok güzeldi. Hafif beli kambur ve boyu kısaydı saçları bembeyaz olmuş ve bir okadarda bakımlıydı. Bir elinde beyaz bir bastonla ve camları büyük gozlukleriyle bana donuk donuk bakıyordu. Çok nezih ve tatlı bir kadına benziyordu ama şu durum içerisinde bana nasıl bir tepki verir orası bilinmez tabi. Ee şimdi ben neyapcam ki allahım kesin beni tek geceliklerden sancak ya şey yaptığımızı (tamam sadist olabilirim ama 'sey' tabirini kullanmayi tercih ederim) zannederde bizi evlendirmeye kalkarsa yok canım daha neler! Ben buraya... ben.. buraya abdest almaya geldim sonuçta buraninda bi banyosu var dimi hah! İşte banyo bulamadım dubleks evde bula bula aha bu sizin mal oğlunuzun kara odasını buldum yok ya kesin yer tabi bizim köydede okyanus var demek kadar saçma! bikerem abdest nedir ya!!! Ne yapsam amaaan banane mikrofona en iyisi savaş beyi çağırmak hem o beni kendi odasina yatırmış hain!
-savaş!
~ne oldu? Deyip yanıma geldi oda benim gibi şaşkındı. Hah! Öyle kalırsın koçum ne oldu beklemiyodun demi? Ben niye atarlandimki? bak hep şu rgl dan ya ama bi sn ben normaldede böyleyim tamm sustum!
# hah benim oğlum gel bakiyimm babannene! Bi anda elindeki bastonu yere atıp savaşa kollarını açtı suan babam ve oğlumdaki "açaydım gollarimi gitme deyeydim" deki ana benzettim :)) savaş ta aynı şekilde ona sarıldı ve şuan savaşın ne kadar uzun boylu olduğunu anlayabiliyorum zira babannesi biraz kisa -bu kadını sevdim napiyim ezmek istemiyorum yoksa boy cüce- ve yaşlılıktan kambur olduğu için eğilmekten azsonra yeri öpecek haldeydi.
~babanne!!
#ogggg!!! benim canım oğlummmm . Aslında onların bu halini görünce gülmemek için kendimi zor tuttum savaşın yanaklarini sıkıyodu ahaha çok tatlı ya! Oha ben ne diyorum kendine gel Deniz! Sıkmaktan nerdeyse savaşın yanaklarını kizartmişken gözleri beni buldu ve bana baktı eee napcam hala şansım varken şu abdest işini soylesemmi?
# Bu hanım kızımız kim savaş ?
~eeee babanne ...o sırada açıklama yapma gereği duydum
-sey biz... biz
~ o benim sevgilim babanne. Hah biz sadece uyuduk evet. neeee!!! Sevgili mi dedi uppps! ne oluyo oğlummm ohaaa ben abdest diye arayı kapatcakken "sen hayırdır bacım"?
#hahaahaha biliyordum oğlumun bi anormal olmadığını biliyordum. Hadi gelin kahvaltıya. Geç canım gelinim !!
Ohaaaaaa ne oluyo oğlum ya ne gelini ne oluyo burda benden başka bi insan daha mi varda ona diyo gelinim diye . Savaşın gözlerine baktığımda halinden memnun bi hali vardi. Ona nefret dolu bakislarini attığım da hiç istifini bozmuyodu ibne ya!
# haydi çocuklar neler neler yaptım size kızım kıyafetlerin ıslaķtı kuruması için balkona astırttırdım. Aaa! Hiç kizmadı lan! Demekki neymiş abdest lafını bir sonraki rezillige saklıyacakmısız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Meleği(sadistik)
Romance-Ben sana güvenmiştim lan! diye haykırdı deniz.Sadece savaşın yüzüne baktı. Savaşın yüzündeki kederi ve pişmanlığı görebiliyordu. ~Deniz... ben, ben çok... kelimeler boğazında takılyordu Savaşın -Aaaa! Savaş sen üzülmeyi biliyormusun! lan sen beni...