Bugün caner ve mirayın düğünü varr!!! herkes çok heyecanlı acaba bugün nasıl şeyler bizi bekleyecek nasıl şeyler olacak?
Ada telefonun çalmasıyla uyandı.Arayan Aras'tı "günaydın meleğim!Bugün büyük gün caner ve mirayın günü"dedi.Bunun üzerine Ada "hala aklım almıyo aras.Caner ve miray evleniyorlar herşey şaka gibi!"dedi.Bu konu üzerinde baya konuştular.Miray çok heyecanlıydı sabah 6.00 da kalkmış evde dört dönüyordu.Caner de aynı şekildeydi.Hiçbirşey yiyemiyor evde zıplıyordu.hazırlıkar telaşlar bağrışmalar derken düğün saati geldi çattı.Kızların hepsi çok şık ve gösterişliydiler.Erkekler desen tamda partnerlerinin yanına yakışır şekilde giyinmişlerdi.Asya ve Cenk çok üzgün görünüyorlardı.İkisinin de yüzü gülmüyor hep somurtuyorlardı.böyle şöyle derken 2 saat geçti.nikah memuru biraz gecikmişti.daha sonra gelin ve damat yerlerine geçtiler.şahitleri aras ve adaydı.nikah memuru kısa bir konuşma yaptıktan sonra "siz sayın miray beylin,caner ergüçü kocanız olmaya kabul ediyor musunuz."bunun üzerine miray durdu gözleri doldu ve"ben bu adamı 12 sene bekledim.hep onun yanımda olmasını istedim elimi bırakmasını hiç istemedim yoksa ben düşerdim ve beni kaldıran olmazdı.Bu yüzden tüm kalbimle şunu diyorum ki EVEET!!!!Daha sonra soru canere geçti.Nikah memuru"siz sayın caner ergüç,miray beylini eşiniz olmaya kabul ediyor musunuz?"Bu seferde caner sustu ve "ben yanımda oturan insanı çok bekledim.kokusu,sesi hep onun ardından bıraktıkları oldu şimdi hiç ama hiç bu kadını bırakmaya niyetim yok ben onla sonsuza kadar varım.EVEET!!! Ada ve Aras da şahitliği kabul ettiler.Bir anda herkes eğlenirken cenk mikrafonu aldı ve sesi titreyerek"benim hayatımda birisi var.çok değerli , çok iyi,çok saf,çok sevecen.Ama bizim birbirimizi üzmemiz ikimizinde sonu oldu.Ben geceleri uyayamıyorum onu düşünmeden yapamıyorum ama şunu çok iyi biliyorum ki ben onu çok seviyorum ben şu an ona önümüzdeki engelleri kaldırıp benimle olmasını istiyorum.ASYA BENİM BU YOLDA ELİMDEN TUTAR MISIN?