Asla eksik etmeyin yaşamınızdaki sevgiyi

146 16 6
                                    

                 -Final-                       

İyi ki varız..

Artık başka hiçbir şeye ihtiyacım yok. Rahatlık rahatlık ve sevgi, doğa ve sen..ve konuşuyoruz, hiç konuşmadığımız şeyler hakkında konuşuyoruz artık.

Arkadaşlarımız hakkında ve ailelerimiz hakkında konuşuyoruz, güvensizliği konuşuyoruz.

Birbirimize karşı olan bütün hislerimizi şefaf ve net bir biçimde doğada anlatıyoruz.

Bu çok heyecanlı çünkü sadece seni seviyorum derken bile karnım köpürüyor.

Bir deniz kenarına inip gün batımını izliyoruz, bu en sevdiğin şey ve yine gülümseyerek ağlamanı seviyorum Jungkook.

Ara sıra dudağına küçük öpücükler bırakıp seni izliyorum ve bu kaygısız bir duygu, bu hissettiğim en güzel şeylerden biri olabilir.

Sokaklarda gezerken yaptığımız aptalca şeyleri de seviyorum.

Benim neye baktığımı, nasıl baktığımı anlıyorsun ve bu yüzden kendimi hiçbir zaman açıklamama gerek kalmıyor.

İşte bu bana çok sade geliyor. Dakikalar boyunca sessizce yürüyüp sonra bir anda deli gibi öpüşebiliriz, çünkü bu tamamen içimizden geldiği gibi gelişiyor.

İşte iki insanı özel kılan duygu tam da bu.

Seni sevmek papatyaların hangi mevsim olursa olsun açmak için bahane üretmesi bir nevi.

Seni sevmek ciddi mesele can içim, kimse güzel sevemez seni benim gibi.

Hem acıyacağını hem de kanayacağını bile bile seni sevmek bir risk.
Ama Jungkook ben hayatım boyunca bu riski göze alabilirim.

Canımı acıt, ben yine sana gelirim.

Birbirimizi bulduğumuz için çok şanslıyız, birbirimize ihtiyacımız olduğu için değil.

Seninle beraberken zaman hızlı koşan bir at gibi geçiyor ve ben bazen gizlice

“Tanrım bugün bitmesin” diyorum. İçten içe yanında dua ettiğim tek insanısın.

Ve birgün yeryüzünde ki her şey anlamını yitirdiğinde ben yine senin ağzından çıkan her cümleye mana arayacağım.

Birgün ellerin titremeye başladığında ve yürüyecek halin kalmadığında ben daima yanında kalacağım.

Kimsen kalmadığında ben yine sana yuva olacağım.

-

-

-

İyiliklerle karşılaşabileceğimiz bir gün olsun. ♡

Ikigai | Yoonkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin