1.BÖLÜM " TANIŞMA "

85 3 0
                                    

Okulun ilk günüydü. Ve ben çok heyecanlıydım. " Yeni okul, yeni arkadaşlar, yeni aşklar." Ben kim miyim? Buket Yaşar, 17 yaşında, Teen Wolf hayranı, Stiles aşığı bir kız. Ailemle İzmir'e yerleşeli 1 hafta oldu. Yarın okulun ilk günü. Acaba yeni arkadaşlarım olucak mı ? Diye düşündüğüm çok oldu..

Evet okula girmiş bulunmaktayım. Müdürün odasına tam giriyordumki;

- "Ah!" dedi karşımdaki çocuk. "Biraz dikkat etsene.!"

Tam kafamı kaldırdımki çocuğu görmekle şok oldum. Çocuk çok tatlıydı. Hafif kumral saçlı, ela gözlü ve kollarındaki dövmeleriyle yine şok oldum. Ama çocuğun egosu tavanlarda.!

Ve sonunda okula kaydoldum. Sınıfıma girdim. Ve o egosu tavanlarda olan çocukla aynı sınıfta- yız. Ondan nefret ediyorum!! En arka sıraya geçtim. Öğretmen sınıfa girdi. Ve benim tahtaya çıkmamı ve kendimi tanıtmamı istedi. Bende kendimden bahsettim ve sırama oturdum. Zil çaldı, o yanıma geldi ve -"Ben Rüzgar, tanıştığıma memnun oldum." dedi.

-"Bende memnun oldum." dedim.

Ve tokalaştık. Sonra gitti yanımdan. Bahçeye çıktım, tekrar yanıma biri geldi.

-"Merhaba ben Kaan." dedi.

-"Bende Buket." dedim.

-"Tanıştığıma memnun oldum." dedim.

Kaan karşımdaydı, yana baktım bir kaç santim uzağımda Rüzgar bana ve Kaan'a bakıyordu.

"AŞKIN YOLU "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin