ᴛᴜᴍʙʟʀ: ᴅʀᴇᴀᴍᴡɪᴛʜᴛʜᴇᴏᴘᴘᴀ
REAKCJA WINNER: KIEDY JESTEŚCIE W ZWIĄZKU NA ODLEGŁOŚĆ I POWIEDZIAŁAŚ MU, ŻE NIE BĘDZIE CIĘ NA JEGO WYSTĘPIE, ALE PÓŹNIEJ POJAWIASZ SIĘ NA BACKSTAGE'u/W TŁUMIE
SEUNGYOON
Bardzo by za tobą tęsknił. Związek na odległość w końcu stałby się dla niego problemem, ale nie winiłby cię za to, a swoje rozczarowanie trzymał dla siebie.
Ale jak tylko zobaczyłby cię na widowni - byłby szczęśliwy i wdzięczny, że jesteś tutaj z nim w tak ważnym dla niego momencie.
JINWOO
Byłby smutny przez kilka dni, ponieważ nie mogłabyś przyjść na występ i go zobaczyć.
W dniu koncertu starałby się pocieszyć i oczyścić umysł ze względu na fanów, ale jak tylko wszedłby na scenę i zobaczył ciebie wśród publiczności, byłby zszokowany, a na jego twarzy pojawiłby się ogromny uśmiech.
SEUNGHOON
Ze wszystkich członków on byłby najbardziej zawiedziony, jednak nie okazałby tego.
"Och, dobrze... Więc stracisz występ swojego idealnego chłopaka"
Jednak jak tylko natknąłby się na ciebie na backstage'u, wszystko by zniknęło, a on podbiegłby do ciebie, aby cię przytulić i pocałować.
MINO
Byłby bardzo rozczarowany tym, że nie pojawisz się na koncercie, ale starałby się być wyrozumiały.
Mino byłby świetny podczas koncertu (jak zawsze). Kiedy tylko zszedłby ze sceny, chciałby do ciebie zadzwonić, ale gdy tylko zobaczyłby cię na backstage'u, byłby w szoku i kilka minut zajęłoby mu aby zrozumieć co się właśnie dzieje.
"Yahhh, ty kłamczucho, prawie się dzisiaj przez ciebie popłakałem"
+
TAEHYUN
Byłby wściekły i poszedłby w jakieś ustronne miejsce, aby mieć trochę czasu dla siebie. Mógłby się zachowywać jak dziecko, które czegoś chce.
Nam spróbowałby wszystkiego żebyś jednak pojawiła się na koncercie.Kiedy w końcu zobaczyłby cię na backstage'u, pomyślałby, że śni albo jest prankowany.
CZYTASZ
incorrect WINNER [PL]
Fiksi PenggemarW książce znajdziecie: niepoprawne rozmowy, reakcje, WINNER jako twój chłopak, WINNER jako... Większość tekstów jest tylko przeze mnie tłumaczona! okładka: @anwersja start: 05 maja 2019 koniec: -- -- ----