Stau in pat gandidu-ma daca voi fii acceptata la universitatea particulara *cu o bursa*.
Maine vor afisa rezultatele pe site-ul scolii. Eu nu am un telefon performant care poate folosi internetul sau jocuri. Mobilul meu este unul de moda foarte veche, dar ma multumesc si cu asta, chiar daca..daca voi intra la facultate imi va fi rusine sa ma prezint cu el, pentru ca aici este un oras de bogatasi, Istanbul.- Jennie, hai la masa!
se aude vocea mamei..-Vin acum!
Noi avem o masa in mijlocul sufrageriei, unde mancam toti in familie, intotdeauna. Niciodata nu am mancat singuri. Mai am doi frati, unul mai mare decat mine, altul mai mic.
Ma asez la masa, imi e atat de foame incat simt ca de parca danseaza cei 7 pitici ai Albăi ca Zapada in stomacul meu.- Sunt sigur ca nu o sa intri la facultate! Si daca o sa intri, sunt convins ca o sa iti fie si rusine sa te duci cu hainele astea in acel loc plin de bogatasi.
Spune fratele meu mai mare.Eu nu zic nimic si continui sa mananc mancarea putina de pe masa.. Sunt obisnuita cu figurile lui. Nu a existat o zi in care sa ne punem la masa si el sa nu comenteze.
- Scott, tacă-ți gura aia! ii spune mama in soapta fratelui meu mai mare, Scott, crezand ca eu nu aud.
Am terminat de mancat, sunt satula.
Ma duc in camera mea. Da, am si o camera, care este foarte mica, am un pat mic, un dulap cu niste haine oribile pe langa cele ale studentilor din oras de aici.
Dar prietena mea cea mai buna, Selena, este bogata. Si mi-a zis ca daca voi intra la facultate, ma va ajuta cu hainele ei, si tot ea ma ajuta cu banii.
Si ea a dat la aceeasi facultate ca a mea, asa ca maine vom vedea rezultatele de pe laptopul ei, pentru ca dupa cum am zis, nu am un mobil performant.. sper ca am intrat si eu si Jennifer la facultate.Ma pun sa dorm cu gandul la ziua de maine.
Ce credeti?
Credeti ca Jennie a intrat la facultate sau a picat?
CITEȘTI
Jennie
Teen FictionEa este săracă, el este bogat. Ce se va intampla când adevarul va ieși la iveală? merita citit.