3. del

22 0 0
                                    

Zgoraj na sliki naj bi bil Alex.

Ura  je 12:00 in ravno jem kosilo. Tina se je pred eno uro zbudila in mi pomagala s pospravljanjem. Nimava veliko stvari, zato sva že vse pospravili v škatle. Zdaj sledi čiščenje. Med razmišljanjem me zmoti trkanje. Odprem bil je tip, v katerega sem se zabila, poleg njega pa starejši moški. "Pozdravljena" je rekel starejši moški. "Jaz sem Hans in to je moj sin Alex. Slišal sem, da se starejša ženska, ki je bila, zaradi previsoke starosti, odpuščena, seli z mladim in lepim dekletom. Zato te zdaj vprašam, si pripravljena nadomestiti njeno mesto v bordelu? Kar pomeni tudi, da lahko ostaneta tukaj, ker pa sem izjemen moški bom tvojo mamo zaposlil kot čistilko. Si za?" reče na koncu. Obrnem se in za sabo vidim Tino. "Kaj misliš ljubica?" reče polna upanja, da bova ostali, saj nimava kam iti. No, lahko bi šli k njenim staršem, ampak živijo v sisednji državi, midve pa nimava denarja za tako dolgo pot. Če bi ostale, jaz ne bi bila več nedolžna, na fakulteti bi morala paziti, da ne bi ugotovili za mojo službo in vsako noč bom spala z neznancem! Sem pripravljena? Fizično ja, ampak psihično pa ne še čisto. Pogledam Alexa, ki se mi nasmiha. Sem vedla!!!! Vse to je njegovo maslo!!!!!!! On je povedal očetu zame!!! Ampak kaj pa naj, nimava denarja, jaz ga pa rabim za fakulteto. "V redu. Sprejmem, ampak pod pogojem, da prvi mesec delam samo dve noči v tednu." rečem odločno. Hans me pogleda in reče: "Danes jo pnedeljek še 6 dni imaš na voljo od tega naj bosta dve rezervirani za službo" in odide. Obrne se še Alex, ko ga z roko ustavim. "Ti si mu povedal, a ne?" Skomignil je z rameni: "Mogoče?

ZaznamovanaWhere stories live. Discover now