Prolog

380 28 7
                                    

       Królestwo Aleksandria było znane z jednych z najpiękniejszych widoków i wspaniałej parze królewskiej, którą ubóstwiali poddani. Nie przyszło im nawet na myśl, aby kiedykolwiek się im sprzeciwić. Poddani byli dla królestwa, jak i królestwo dla nich. Królowa po długich staraniach z mężem poczęła na świat następcę, a raczej następczyni tronu. Królestwo było tym faktem zachwycone i świętowało narodziny księżniczki przez cały miesiąc. 

     Niestety, szczęście nie mogło trwać wiecznie dla pary królewskiej. Podczas zabawy w jednym ze znanych Królestwu trzymetrowym labiryncie wykonanym z żywopłotu, dziewczynka zaginęła. Pomimo długich i ciężkich poszukiwań, kończącymi się nawet ścięciem żywopłotu, następczyni tronu nie została odnaleziona.  Załamana matka, nie zniosła tego ciężaru i po upływie pięciu lat od zaginięcia dziewczynki, poddała się. Została znaleziona w jednej z piwnic, wisząca bezwładnie na jednym ze złotych żyrandoli.  Król wpadł w rozpacz, tracąc dwie najważniejsze dla niego kobiety na świecie. W ten sposób, jedne z najbardziej znanych królestw stało się ruiną. W Aleksandrii zapanował brud, zaniedbanie i ubóstwo.                                                                                                                                                              

Jedyną iskierką nadziei dla Królestwa było to, że zaginiona księżniczka kiedyś do nich wróci. 

Zaginiona księżniczkaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz