Capitolul I:Adio Rusia !

113 3 0
                                    

-Tanya,ia fetele,vin dupa noi !

-Boris,nu plec fără tine !

-Ascultă-ma,Tanya,trebuie să duci fetele în State,acolo vor fi în siguranță.

-Boris,nu pot,nu pot!

-Tanya e pentru binele fetelor noastre,o să îi rețin eu.Tu ia cheile,la aeroport te așteaptă Ivan,te va ajuta să urci în avionul de New York.Îți vei schimba numele și vei începe o viață nouă alături de ele,în timp ce Boris spuse asta sărută pe frunte lumina ochilor lui,Svetlana,Katerina și Nadya,cele trei fete ale sale nou-nascute,pe care știa că le sărută pentru ultima dată în viața aceasta,mafia era pe urmele sale...

        În ușa se auzeau bocănituri...

-Tanya,au venit,ia mașina ieși prin spate!

-Boris,te iubesc!

-Și eu Tanya,să ai grijă de fetele noastre!

        Cei doi părinți se sarutară scurt,iar Tanya fugi cu cele trei fete în brațe la mașină...

        Ajunsă la mașina,Tanya puse fetele pe bancheta din spate,dar un sunet puternic de mitralieră îi oprise fiecare mișcare pentru câteva secunde "Boris,l-au împușcat...".Dar își revenise repede,nu avea timp de pierdut,a urcat în mașină,și a gonit către aeroport.

După cum aranjase Boris,Ivan era la aeroport.

-Tanya,bine că ai ajuns,dă fetele,unde e Boris?

-L-au prins....

-Nenorociții!Repede nu e timp de pierdut,avionul decolează in 10 minute...

        Ajunși la terminal,Ivan își luă la revedere de la Tanya și fetele ei.

-Ivan,nu vii cu noi?

-Acum nu Tanya,dar ne vom vedea,știu unde să te găsesc,Boris mi-a zis tot.

-De ce nu acum Ivan?

-Trebuie să îmi răzbun fratele Tanya,nemernicii ăia nu vor scăpa așa ușor...

AmerikaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum