Capitolul II:Durerea rămâne...

69 1 4
                                    

-Sam,Kitty,la masă !

-Venim mamă !

        Chiar și după 6 ani de la venirea lor în SUA,Tanyei îi era greu să le strige astfel pe Svetlana și Katerina.Pe lângă asta i se părea și mai greu să strige doar 2 dintre fete...Nu apucă să cugeteze mult că din spatele ei apărură fetele.

-Ce avem de mâncare mamă?

-Fugiți și vă spălați pe mâini dragele mele,iar eu vă voi pune în farfurii da?

-Bine mami!

        Tanya ia promis lui Boris că va duce fetele în siguranță in State,și că va avea o viață nouă alături de ele.Nu putea uita sacrificiul pe care l-a făcut Boris...iar când amintirile o răscoleau se ducea într-un colț și plângea.Dar a găsit puterea să meargă mai departe,a devenit doamna Tina Johnson,o profesoară iubită de copii,predând ceea ce preda și în Rusia,limba engleză,din acest motiv nici nu a avut dificultăți în a își găsi acest job.Pe lângă predat,mai făcea si traduceri din rusă în engleză și invers,avea și o mică afacere cu flori decorative,pe scurt,muncea mult pentru a își întreține fetele,dar cu toate acestea nu le neglija,având mereu timp de ele.

        Niciodată nu lăsa pe cineva să o vadă tristă,mai ales pe fetele ei,dar nimeni nu știa câtă suferință ascundea sufletul ei,mai întâi Boris,iar acum Nadya...Nu Nadya nu a avut soarta lui Boris,ea trăia...Doar sufletul Nadyei parcă murise...

-Mulțumim pentru masă mami!

-Să fiți sănătoase fetele mele,duceți-va să vă faceți temele da?

-Da,mami!

        Tanya nu se putea gândi decât la Nadya,cum a pierdut-o dintr-o prostie...

AmerikaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum