Hazal kara kara düşünür o mesajı kim atmıştır kim ondan ne isteyebilir ki...
Hemen emniyete gider. Bu sefer tekrar mesaj gelir "sakın polisi karıştırma yoksa senin sonunda Serkan gibi olur..."
Hazal, serkanın kimin öldürdüğünü böylelikle öğrenir ona mesaj atan kişi katildir. Arkadaşı deryaya haber verir. Derya galiba serkanın öldüren kişiyi biliyorum bana özel numaradan mesaj geldi. Tehditler savurdu ayrıca sonumun Serkan gibi olucağını söyledi... Hani serkanın ölümü intihardı dosya bu yönde açılmıştı... Gerçek şu ki kimse masum değildir. Herkes doğuştan katil potansiyelinde doğar. Bunu geliştirmek bizim elimizdedir. Artık sır gibi İntiharın aslı cinayettir... Peki katil kim? Şişşt Katil aramızda kim cinayeti işleyen? Hazalın artık hayatı daha da zorlaşır tıp okuduğu için hayatı zordur şimdide bu... Hazal birkaç günlüğüne deryada kalır. Dumanda ara ara ziyarete gelir. Hazal nasıl öleceğinden habersizdir. Hazal şu son zamanlarda iyice yıpranmıştı Hazal gitti yerine buruşmuş kağıt mendil geldi... Hazalın bakım yapması kendine çeki düzen vermesi gerektiğini düşünür... Deryayla birlikte kuaföre giderler saçına bakım yaptırır uçlarından da kestirir oradan da avm geçerler üstüne çok güzel elbise beğenir ama o ara izlendiğini düşünür Hazal iyice paronaya bağlamıştı... Kim olsa onun yerin de aynı şeyleri hisseder ve düşünür.
Deryayla evin yolunu alır. Kapı çalar. Gelen dumandır... Hoşgeldin duman. Duman deryaya sarılır. Derya mutludur. Hazal, Derya ve duman beraber ders çalışmaktadır. Birden dumanın telefonuna özel numaradan mesaj gelir. "gördüm seni o videoyu kaldır hemen yoksa 3 gün içinde ölürsün..." dumanın boğazı gıcık tutmuştur. Derya mutfaktan sarı bir kupaya su doldurur ve dumana verir. Her şey sarpasarmıştır. Artık uzaktan tehlike çanları çalmaktadır... Bir sonraki bölüm heyecan dolu görüşürüz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir sevdadır can
Teen FictionDerya adındaki tıp fakültesi öğrencisinin ünlü oyuncu cana aşık olması... Bakalım can deryaya aşık olucak mı? 💉Sır dolu cinayet... Tutkulu aşk... Sebebsiz yere ölmektir aşk...Aşk sevdiğine teslimiyettir... Katil suçunu itiraf edene kadar sessizliğe...