(One shot)
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _17.3.2019
အဲ့ေန႔ေလးဟာ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ ႏွလံုးသားေလးကို လႈပ္႐ွားေစတဲ့ဲ သူ နဲ႔ေတြ႔တဲ့ေန႔...
တစ္နည္းအားျဖင့္ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ အခ်စ္ဦးေလးနဲ႔ ေတြ႔တဲ့ေန႔ေပါ့...
ဒါေပမဲ့ သူ ကိုယ္တိုင္ကပဲ ကြ်န္ေတာ့္ႏွလံုးသားေလးကို ဖ်က္စီးခဲ့တာပါ...
ကြၽန္ေတာ္ သူ႔ ကို မေမ့ႏိုင္ေသးသလို အဲ့ေန႔ေလးကိုလည္း မေမ့ႏိုင္ေသးပါဘူး...
Back to the time... ( Jimin pov: )
အ့ဲေန႔က ကြၽန္ေတာ္ နမ္ဆန္းတာဝါကို သြားခဲ့တာပါ..
ကြၽန္ေတာ္ အရင္ကလဲ တနဂၤေႏြေန႔တိုင္း နမ္ဆန္းတာဝါေ႐ွ႕ကို သြားေနက်ပါပဲ...
ဒါေပမဲ့ အဲ့ေန႔တုန္းက ကြ်န္ေတာ္သာ မသြားခဲ့ရင္ အခုခ်ိန္ ကြ်န္ေတာ့္ႏွလံုးသား နာက်င္ေနရမွာ မဟုတ္သလို ကြ်န္ေတာ္လည္း ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္း ေနႏိုင္ခဲ့မွာပဲ...
ကြၽန္ေတာ္ သြားခဲ့လို႔သာ သူ နဲ႔ေတြ႔ရတာေပါ့..
အဲ့လို သူ နဲ႔ေတြ႔ခြင့္ေပးခဲ့တဲ့ ကံၾကမၼာကို တစ္ခါတေလ ေက်းဇူးတင္မိသလို...
သူ နဲ႔ကြဲေအာင္ လုပ္ခဲ့တဲ့ ကံၾကမၼာကို ကြၽန္ေတာ္ အရမ္းမုန္းမိတယ္...
ကြၽန္ေတာ္ သြားရတဲ့ အေၾကာင္းအရင္းက နမ္ဆန္းတာဝါ ေအာက္မွာ စေနနဲ႔ တနဂၤေႏြေန႔ ေရာက္တိုင္း street dancer group က လာကေနက်...
ကြ်န္ေတာ္က တနဂၤေႏြေန႔တိုင္း အဲ့မွာ သြားကေလ့႐ွိတယ္...ကြ်န္ေတာ္က အကဝါသနာ ပါတယ္...
အဲ့အတြက္ ကြၽန္ေတာ္ အဲ့မွာ ခဏခဏ သြားကျဖစ္ရာက အခုေတာ့ အားတဲ့အခ်ိန္တိုင္း သြားကျဖစ္တဲ့အထိပါပဲ...
ၿပီးေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္ ဝါသနာအတိုင္း အေတာ္ဆံုး dancer တစ္ေယာက္ျဖစ္ေအာင္ လုပ္ဖို႔က ကြ်န္ေတာ့္အိပ္မက္ ျဖစ္ခဲ့တယ္...
ကြ်န္ေတာ့္အိပ္မက္ေတြကို ဖ်က္စီးမဲ့ သူ နဲ႔မေတြ႔ခင္ အထိေပါ့...
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
" In San hyung "
" Jimin လာၿပီလား "