Lisa nk
Herään jouluaatonaamuna kirkkaaseen päivän valoon. Menen ikkunan luo ja huomaan että yöllä on satanut lunta. Vaihdan yöpuvun huppariin ja leginseihin. Menen kylpyhuoneeseen meikkaamaan ja pesemään hampaat. Menen alakertaan. Näen äitin tekemässä riisipuuroa aamupalaksi menen sohvalle ja laitan telkkarin päälle. Otan pöydältä puhelimen ja huomaan että minulle on tullu viesti joka on Camillallta. "Hei voisitko tulla päivällä kahdentoista aikoihin lähi kahvilaan?" Kirjoitan Camillalle vastauksen. "Joo, miks ei." Laitan puhelimen takaisin pöydälle ja menen keittiöön syömään aamupalaa. Matkalla keittiöön portaista ryntää Pikkusiskoni Lila minua vastaa ."Arvaa mitä!" Lila sanoo iloisesti."No?"kysyn vääsyyneenä. "Ulkona on satanut lunta!" Lila hihkaisee inoisaan. "Tiedetään." Vastaan Lilalle kyllästyneenä. "Noniin rauhoituppa nyt Lila ja tulkaa syömään riisipuuroa. Istun alas. Kun olen syönyt puuron menen vaihtamaan vaateet. Huomaan että kello on jo varttia vaille kaksitoista ja minulla on jo kiire. Ryntään alakertaan eteiseen. Haen matkalla puhelimeni olohuoneestaLaitan talvitakki no päälle ja talvikengät jalkaan. "Olen menossa Camillan kanssa lähi kahvilaan" huikaisen ovelta äitille." Selvä." Äitini vastaa. Avan ulko-oven ja lähen juoksemaan kahvilaa kohti. Kun pääsen kahvilalle ja menen sisälle ja huomaan Camillan siellä . Menen hänen luo. Tilaamme kaakaota ja juttelemme tunnin ajan tunnin päästä lähdemme kävelemään meille koska illalla Camillan perhe tulee meille. Illalla kun Camillan perhe on tullu alamme syömään jouluruuan. Kun olemme syöneet ruuan menemme olohuoneeseen avaamaan lahjat. Saimme Camillan kanssa molemmat joululahjaksi lentoliput maailmalle. Kun Camillan perhe on lähteneet alamme katsomaan elokuvaa. Kun elokuva loppuu menen yläkertaan kylpyhuoneeseen pesemään meikit ja hampaat. Kun olen valmis menen huoneeseeni ja vaihdan vaatteet yöpukuun ja menen nukkumaan.
.............................Tässä oli mun tarinan ensimmäinen osa. Toivottavasti piditte 😊
YOU ARE READING
matkalle maailmalle
Adventuretavalliset parhaat ystävykset saavat liput maailmalle. Mutta mitä matkalla tapahtuu? Katkeeko ystävysten suhde matkalla? Katoaako toinen ystävyksistä? Selviävätkö he yhdessä matkalla?