REEN

90.2K 237 14
                                    

REEN TERDAMPAR KELETIHAN DI KATIL HOTEL. KAKI TERKANGKANG, LENDIRAN AIR MANI ABAS KELUAR DARI CIPAP REEN . ABAS BARU SAJA MEROGOL REEN. KEPALA REEN BERAT. MATA KUYU. REEN CUBA MENARIK SELIMUT UNTUK MENUTUP TUBUH BOGEL NYA. ABAS MENGELUARKAN ROKOK. TIBA TIBA PINTU BILEK HOTEL DIKETUK. ABAS TERSENYUM. DIA MEMBUKA PINTU DAN MENYAMBUT DUA ORANG KAWAN BELIAU. TONY DAN KUMAR. TONY, BERPERANAKAN SINGH DAN KUMAR, KACUKAN INDIA DAN MAT SALEH. "HELLO BROS, COME IN, TENGOK APA YG SEDANG MENUNGGU KAMU BERDUA". SAMAR2 REEN DAPAT MELIHAT KETIGATIGA MANUSIA TERSENYUM SINIS. REEN SEMPAT MENUTUP TUBUH NYA YG BOGEL DENGAN SELIMUT. TONY DAN KUMAR PERGI MENGHAMPIRI REEN DIKATIL. MELIHAT PELUH REEN YG MASIH ADA DIDAHI. "WAH, SEDAP TAK KONGKEK REEN NI ABAS?" " SURE LA SEDAP BRO, KETAT. DAN BISING. BOLE BUAT DEEP TROAT; APA LAGI KORANG BUAT TU, TAKKAN NAK BIARKAN AJE REEN MENUNGGU". TONY PERLAHAN2 MENARIK SELIMUT YANG MENUTUPI TUBUH REEN. REEN CUBA MENAHAN, TAPI KUDRAT NYA TIDAK DAPAT MENGHALANG. MULUT REEN CUMA BERKATA "NO,NO, ENOUGH". KUMAR KETAWA. ABAS SEDANG MENYIAPKAN PERALATAN VIDEO. MULUT KUMAR MENCIUM BIBIR REEN YG MEREKAH MERAH. REEN CUBA MENGELAK, TAPI GAGAL. BIBIR REEN DIKULUM GANAS OLEH KUMAR. TANGAN KUMAR MERAMAS TETEK REEN YG MONTOK. REEN MENDESAH. TONY PULA SIBUK MEMASUKKAN JARI KE CIPAP REEN. CLIT REEN DIGENTEL. TERANGKAT BONTOT REEN BILA DIBUAT BEGITU.

TOLONG JANGAN ; I DAH TAK LARAT" REEN MERAYU. ABAS MEMBUAT CLOSEUP SHOT KEMUKA REEN YG MERAYU. " AHHH, KULUM KOTE AKU NI, NOW!!!' KUMAR MENJERIT. KOTE KACUKAN KUMAR AMAT BESAR DAN TEBAL. LAPAN SETENGAH INCI DAN UKUR LILIT DALAM EMPAT INCI. BATANG KUMAR DIRODOK MASUK KEMULUT REEN. TERPEJAM MATA REEN DAN SECARA OTOMOMATIK, AIR MATA REEN KELUAR. MULUT REEN PENUH DENGAN KONEK KUMAR. TANGAN REEN TERKAPAI2 CUBA UNTUK MENAHAN DARI KONEK MENEREBUS KE KERONGKONG. "GANAS LA KAU NI KUMAR!' TONY BERSUARA " BUAT AKU GIAN PLAK, SEKARANG GILIRAN AKU NAK RODOK KONEK AKU KE CIPAP KAU REEN, ENJOY!"

REEN CUBA MELAWAN. DIA CUBA MENENDANG TONY. TONY MENGELAK DAN SENYUM. DIA MEMEGANG KEDUA BELAH KAKI REEN DAN MENGANGKANGKAN KAKI REEN SELUAS LUASNYA. CIPAP REEN YANG CUKUP CANTIK DAN COMEL TERPAMPANG LUAS. BATANG TONY YANG TERPACAK TEGANG MULA BERMAIN MAIN DI BIBIR CIPAP REEN. TIBA TIBA TONY MENGHENTAK KONEK NYA MASUK KE CIPAP REEN. MERAUNG REEN. RAUNGAN DAN ERANGAN REEN MEMBUATKAN TONY LAGI GERAM. KECEPAP KECEPUP ; SORONG MASUK KELUAR. MATA REEN KUYU, SEGALA TENAGA REEN SEPERTI KELUAR. REEN LAYU DIKERJAKAN TONY. PELUH MENGALIR DERAS DARI BADAN REEN. BERKILAT KILAT BADAN REEN. REEN MENGELUPUR KESEKIAN KALINYA. WALAUPUN DIA DIROGOL, KESEDAPAN YG DITERIMA TIDAK DAPAT DITAHAN. REEN CUM BERKALI KALI. ARGHHHHHHH,ARGHHHH,ARGHHHH, TOLONG , CUKUP LA TU. I'M REALLY FAMISHED. MY CUNT HURTS , MY BODY HURTS. PLEASE STOP. TONY YANG MASIH TAK BERHENTI2 MENOJAH REEN SENYUM. ABAS DAN KUMAR KETAWA.

MALAM NI MALAM YG KAU TAKKAN LUPAKAN REEN. MALAM NI KAMI AKAN KENDURIKAN KAU SAMPAI KAMI PUAS. SO BAIKLAH KAMU LAYAN AJA KAMI SUPAYA REEN PUN BOLE ENJOY.. TUJAHAN TONY KE CIPAP REEN BERTAMBAH DALAM. IZREEN MENGERANG; BONTOT IZREEN TERANGKAT KE ATAS. TUJAHAN BATANG TONY TERASA SEPERTI SAMPAI KE PERUT. MULUT IZREEN TERNGANGA , KUMAR DAN ABAS YG TELAH TERANGSANG MULA MERABA RABA TETEK REEN YANG TEGANG, PUTING YANG BERWARNA MERAH KEHITAMAM MENCANAK, ABAS MENYEDUT PUTING SEKUAT HATI; REEN MENJERIT KESAKITAN,,, ARGHHHHHHHH, STOP, STOP, .. MMMMHMM.. SUARA IZREEN TERSEKAT. KUMAR MENUJAH BATANG KONEK NYA KE DALAM MULUT IZREEN. "SEDAP NYA MULUT YOU REEN"..KUMAR TERPEJAM.

BATANG KUMAR MENCECAH KEDALAM TEKAK REEN. KERONGKONG REEN TERASA KETAT; TERCEKIK, MACAM NAK MUNTAH. KUMAR TAK KASI CHANCE, HABIS DIRODOK KONEK NYA SAMPAI DALAM. MUKA REEN YANG COMEL DAH TERLEKAP RAPAT PADA PUSAT KUMAR. AIR LIUR REEN TERLAMBAK2 KELUAR DARI MULUT DIA; JATUH KE TETEK REEN YG TEGANG. REEN MENGELUPUR, CUBA MELEPASKAN DIRI .

BERKILAT KILAT DADA REEN BERLUMURAN AIR LIUR REEN YG JATUH KE TETEK DIA. PUTING REEN DIGENTEL2 KERAS OLEH KUMAR. SAKIT NYER TAK TERPERI. REEN KELEMASAN, DIA RASA MACAM NAK PENGSAN. MATA BERPINAR, BILEK DIRASA BEEPUTAR2. TANGAN REEN MENCAKAR BUNTOT KUMAR. DIA CUBA MELEPASKAN MUKANYA SUPAYA DAPAT BERNAFAS. ARGHHHHH.. UDARA DISEDUT DALAM BILA DIA DAPAT MENJAUHKAN MUKANYA DARI BADAN KUMAR. MULUTNYA PENUH, CUMA DAPAT MENYEDUT UDARA MELALUI HIDUNG NYA YANG MANCUNG.

TONY YANG MASIH GANAS MERODOK CIPAP REEN MENGHENJUT DENGAN LEBIH LAJU. MULUT TONY TAK BERHENTI MENCARUT;"TAKE THAT BITCH. I WILL FUCK YOU UNTIL YOU CAN'T WALK. YOU WILL BE MINE. ARGHHH..SO TIGHT. PUSSY IS GOOD. KEMUT LAGI BITCH. KEMUTTT LA KUAT KUAT WHORE!!!" TONY MENCABUT KONEK NYA DARI CIPAP REEN. TANGAN NYA MENGANGKAT BADAN REEN. PUSSY REEN YANG TERNGANGA NAMPAK CUKUP MENYELERAKAN, TAPI BUKAN ITU YANG TONY TENGAH TARGET. ANUS REEN NAMPAK AMAT KETAT. DAN ITULAH YANG TENGAH TONY IDAMKAN. KONEK TONY YG LICIN DENGAN LENDIRAN PUSSY REEN DITUJAH KE LUBANG SEMPIT REEN. PERLAHAN LAHAN KONEK TONY TERBENAM KE ANUS REEN. KUMAR YG SUDAH MENGELUARKAN KONEK NYA DARI MULUT REEN AMAT ASYIK MELIHAT MUKA REEN YG KEPERITAN YG AMAT SANGAT. ABAS ZOOM CAMERA KEMUKA REEN. ARGHHHHHHHH..JANGAN, SAKITTTT..JANGAN MASUKKAN KE SITU..AEGHHH..MATA REEN TERBELIAK, DIA MENGETAP BIBIRNYA, CUMA MENAHAN SAKIT, AKHIRNYA GAGAL, MULUT TERNGANGA LUAS. JERITAN YANG NYARING MENYUSUL.

KEDUA TANGAN IZREEN MENCENGKAM CADAR. BADAN YANG DIPENUHI KERINGAT TERANGKAT. ANUS REEN TERASA AMAT PERIT. JERITAN REEN TAK KELUAR. TETEK REEN TERCANAK KE ATAS. TONY MENGHENTAK KONEK NYA KE DALAM ANUS IZREEN DENGAN GERAM, TONY MENGETAP BIBIR...ARGHHH..KETATNYA ASSHOLE REEN.. SEDAP . TONY RASA MACAM NAK TERPANCUT, DENGAN KEKETATAN BONTOT REEN, DENGAN TENGOK MUKA IZREEN YG MENGERANG, MENAMBAHKAN SHAHWAT TONY. TONY MENGHENTAK KONEKNYA SEKUAT HATI. KELUAR MASUK. GANAS... TONY CUBA CONTROL, TAPI KESEDAPAN BONTOT IZREEN MEMBUATKAN TONY TERPANCUT JUGA. TONY MERAUNG KUAT. PANCUTAN DEMI PANCUTAN MEMENUHI BONTOT IZREEN, IZREEN KEKEJANGAN. DIA MERASAKAN PANCUTAN TONY MEMENUHI RUANG ANUS NYA. TONY MENCABUT KONEK DARI ANUS IZREEN, DAN SPERMNYA DAPAT DILIHAT MENGALIR KELUAR DARI ANUS IZREEN. KUMAR DAN ABAS AMAT BERNAFSU MELIHAT PEMANDANGAN ITU. TONY TERDUDUK. ADUHHH..SEDAP BETUL LIWAT KAU IZREEN. THE BEST ANAL YG AKU PERNAH RASA. KETAT. DAN BILA HENTAK, KEMUTAN KAU MEMANG 1ST CLASS IZREEN. REEN YG TERDAMPAR KELAYUAN CUMA MEMANDANG TONY DENGAN PENUH RASA BENCI.

KUMAR! YOUR TURN UNTUK KONGKEK REEN, TAKKAN KAU DAH PUAS MAIN DENGAN MULUT REEN AJA; AKU DAH READY NAK TENGOK SKILL KAU MENGERJAKAN REEN NI. ABAS BERKATA PADA KUMAR. KUMAR CUMA TERSENYUM. KOTE KUMAR YG DARI TADI TEGANG MENENGOK IZREEN MERONTA2 DILIWAT OLEH TONY; MEMANG DAH LAMA NAK MERASA CIPAP DAN BONTOT IZREEN. KUMAR BERKATA; " IZREEN; YOU BITCH, YOU HAVE TO BE READY. I'M GOING TO FUCK YOU LIKE THERE'S NO TOMORROW". IZREEN YANG SEMEMANG NYA TELAH LAYU, DIKONGKEK OLEH ABAS DAN TONY CUMA PASRAH. KUMAR MEMBALIKKAN IZREEN, BONTOT IZREEN DI NAIKKAN. KINI IZREEN TERTONGGENG. KUMAR MENGHENTAK KONEK NYA SEKUAT HATI KEDALAM CIPAP IZREEN. ARGHHH.. SEDAP NYA. RAMBUT IZREEN DITARIK KEBELAKANG. KINI REEN DIKONGKEK DOGGY STYLE. REEN MERINTIH. SUARA NYA TERSEKAT SEKAT KELUAR.

KUMAR MENGONGKEK IZREEN SECARA GANAS. KOTE DIA BERGANTI2 MASUK KE CIPAP DAN LOBANG BONTOT REEN. BERDESUP2 BUNYI HENTAKAN KOTE KUMAR. IZREEN MENGELUH, MENJERIT, MERENGEK,. SEGALA AKSI YG AMAT MENGASYIKKAN DIRAKAM OLEH ABAS. KUMAR MELEPASKAN RAMBUT IZREEN. MUKA IZREEN TERSEMBAM KE BANTAL. KINI KUMAR MENAMPAR BONTOT IZREEN SEKUAT HATINYA; MERAH BERBIRAT BONTOT IZREEN YG PEJAL. ENTAH KENAPA, IZREEN CUM BUAT SEKIAN KALINYA. KESAKITAN DAN KELAZATAN DIGANYANG SEBEGITU RUPA, MEMBUATKAN IZREEN CUM BERKALI2. REEN LEMAS. PANDANGAN MATA NYA KABUR. BADAN REEN TERASA AMAT RINGAN. KELETIHAN. KUMAR BEGITU BERSEMANGAT MENUTUH IZREEN. KINI DIA MENGHEMPAS2 KEPALA REEN KE BANTAL BERKALI2. IZREEN YG MEMANG SUDAH LETIH, DIKONGKEK DAN CUM BERKALI2 AKGHIRNYA TEWAS. IZREEN LAYU; TIADA DAYA DAN AKHIRNYA PENGSAN.

WALAUPUN IZREEN SUDAH LONGLAI DAN PENGSAN, KUMAR TIDAK BERHENTI DARI MENGONGKEK IZREEN. ABAS YANG MULA TERANGSANG KEMBALI, MEMAKSA REEN YANG SUDAH PENGSAN MEMBUKA MULUT COMEL IZREEN. KELIHATAN AIR LIUR MELELEH KELUAR DARI MULUT REEN. ABAS MEMASUKKAN KONEK NYA KE MULUT IZREEN. WALAUPUN IZREEN PENGSAN, ERANGAN KECIL MASIH KELUAR DARI MULUT MUGIL REEN. MELIHAT MUKA IZREEN YG AMAT MENGASYIKAN, KUMAR MENJADI BERTAMBAH GERAM. LAGI DITUTUH NYA IZREEN CUKUP2. TERANGKAT2 BADAN IZREEN YG SUDAH PENGSAN DIKONGKEK KUMAR.

IZREEN DIRATAH CUKUP2 OLEH KUMAR. SEGELAS AIS WATER DICAMPAKKAN KEMUKA IZREEN. IZREEN MENGGELUPUR. DIA TERSEDAR DARI PENGSANNYA. IZREEN SEDAR YG DIA TELAH DIKENDURIKAN OLEH 3 ORANG LELAKI YG GANAS. MULUTNYA KEBAS PASAL DIRODOK KONEK2 YG BESAR. CIPAPNYA TERASA PEDIH DIKERJAKAN OLEH JANTAN2 KEPARAT. ANUS NYA NYILU SETELAH DISULA BERTUBI2 OLEH KONEK2 YG PANJANG DAN BESAR. IZREEN TAU YG JANTAN2 SUKA BILA DIA MENGELUPUR BILA DIKERJAKAN.

ABAS, KUMAR DAN TONY MASIH BELUM PUAS MENGERJAKAN IZREEN. IZREEN YG BARU TERSEDAR DARI PENGSAN MERASA TERCEKIK. TEKAK IZREEN DIPENUHI KONEK ABAS. TERASA BATANG ABAS MENJALAR MASUK DAN KELUAR DALAM TEKAK REEN. CIPAP IZREEN TENGAH DIKENDURIKAN OLEH KUMAR. BERDESUP2 IZREEN DIDOGGY. HARI NI IZREEN TELAH DIDOGGY DICIPAP, DILIWAT DARI BELAKANG DAN DARI DEPAN. IZREEN BETUL2 TELAH DIKENDURIKAN OLEH ABAS, KUMAR DAN TONY. DAN NAMPAKNYA DIA AKAN TERUS DIKENDURIKAN. ARGH, ARGHHH, ARGHHHH... SUARA IZREEN MENDESAH KASAR. ARGHHHHHHHHHHH...ARGHHHH... IZREEN MERONTA. MERAUNG DAN LAYU PASRAH. KEGANASAN KETIGA PEROGOL IZREEN MEMANG DASYAT. PELUH MENGALIR DERAS, BADAN IZREEN MELEKIT LEKIT PENUH DENGAN PELUH. CIPAP IZREEN BASAH DENGAN CUM BERCAMPUR LENDIR CIPAP. ANUS IZREEN BERLENDIR DENGAN CUM. TERDAMPAR DIKATIL DENGAN NAFAS YG TERSEKAT2, IZREEN DIKENDURIKAN CUKUP CUKUP.

ReenWhere stories live. Discover now