თავი მეორე

56 6 8
                                    

გოგონასთვის წვეულებამ ძალიან კარგად ჩაირა, მხოლოდ ერთი მიზეზი იყო რის გამოც ცოტა უკამყოფილოა, ამის მიზეზი კი გიორგია, გოგონას არ მოსწონდა როცა გრძნობდა ბიჭის მზერას.

ალბათ ყველამ ვიცით რატომ აწუხებდა გიორგი გოგონას მზერით.

დაახლოებით, 12 იყო საათი როცა წვეულება დასრულდა. გიორგომ და ნიკამ გადაწყვიტეს მართას და ლიკას დახმარებოდნენ დალაგებაში.

სახლი ორ სართულიანი იყო ამიტომ ორად დაიყვნენ.

პირველ სართულზე იყვნენ ნიკა და ლიკა, ხოლო მეორე სართულზე კი მართლა და გიორგი.

ცოტა არიყოს მართას ეს აზრი არ მოეწონა, მაგრამ წინააღმდეგობაც არ გაუწევია.

შეუდგნენ სახლის დალაგებას.

გიორგის სახეზე კმაყოფილება ამოიკითხება, რაც მართას აღიზიანებს.

გიორგისთვის გაურკვეველი იყო , თუ რატომ იყო მართას სახეზე სულ უკმაყოფილება. მაგრამ მან რა იცის რომ მართას არუყვარს ბიჭებთან უერთიერთობა .

თუმცა მოდი ჩავიხედოთ მართას ფიქრებშიც და ვთქვათ რომ მართასაც აქვს რაღაც სიმპატიები გიორგის მიმართ.

სახლის დალაგება დაიწყეს. მართას და გიორგის გაუმართლად რადგან მეორე სართული არიყო ისეთი დასალაგებელი როგორც პირველი.

-უმეტესად ეს ოთახია არეული, მოდი ერთად დავალაგოთ და დანარჩენი ოთახები ცალკ-ცალკე დავალაგოთ. - ამბობს მართა
-კარგი, გიორგიმაც დაეთანხმა.

დაიწყეს ოთახის ლაგება. ამ დროს მართამ დაიღალა და გადაწყვიტა დაესვენა, ამიტომ საწოლზე გაწვა .

გიორგიმ ერთხანს შეიცადა, უყურა ,უყურა და როცა მიხვდა რო აშტერდებოდა თვალი აარიდა და საქმე გააგრძელა.

ცოტა ხნის შემდგეგ მართამაც შეუდგა საქმეს.

გიორგის ჭამდა რამოდენიმე კითხვა თუმცა ვერ ბედავდა... თუმცა ბოლოს მოიკრიბა ძალები და მართას კითხა.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 22, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ბედისწერა🖇🔐Where stories live. Discover now