LEVEN

23 1 0
                                    

Wat is leven, voor de één is het anders dan voor de ander.
Iedereen vult zijn leven in zoals hij of zij denkt dat het verstandigst is.
En misschien is dat wel de grap.
Want vraag jezelf eens af.
Verstandig wat is dat, is verstandig iets wat je hebt mee gekregen van je ouders? , is verstandig iets wat je mee krijgt van je vrienden? , kun je weten wat verstandig is?.
Probleem is vaak dat je er vanuit gaat dat zoals je leeft het verstandigst is.
En zodra jezelf daar bij neer legt verdwijnt al het andere, best zonde toch?.
We zijn in deze tijd geprogrammeerd om in hokjes te denken.
Te voelen en te zien, verstandige keuzes te maken, en met de stroom mee te gaan, en dat voelt fijn in zekere zin. Maar sta er eens bij stil, ga eens links in plaats van rechts, ga eens naar de Lidl in plaats van de Jumbo, ga eens met de fiets in plaats van de auto.
Praat eens met de mensen onderweg in plaats van voorbij gaan.
Je zult zien dat ineens alles veel groter is dan alleen je verstandige patroon.
Het is niet erg om te leven in ritme en patroon, in veilig en zekerheid, maar elk pad, elke rivier, elke weg.
Geeft jou inzichten die je
misschien mist als je blijft hangen in je veilige patroon.

Geeft jou inzichten die jemisschien mist als je blijft hangen in je veilige patroon

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Geniet van je dag, van je leven, en sla eens links af in plaats van rechts.

LeefWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu