RM
Přijde mu to roztomilé, že máš v sobě ještě nějaké to dítě a pořád máš ráda pohádky. Rozhodně ti to neubírá na respektu, který k tobě má. Spíš... Ho mysl zavede na myšlenku tebe v šatech princezny.„Už asi vím, co ti budu kupovat za dárky.”
Jin
Je rád, že jsi mu něco takového řekla, dalo mu to pocit, že může teď ochraňovat i tvou dětskou povahu, kterou jsi tak skrývala.„A co kdyby jsme se na nějaký film podívali, hm?”
Jimin
Shledá to samozřejmě roztomilým a skvělým nápadem na využití času.„Co máš nejraději?”
J-Hope
Dozví se to zrovna, když v televizi Disney běží a oba najednou začnete zpívat nadcházející znělku z filmu.„Oh, je to chytlavé, že?”
V
Hodní kluci se taky rádi dívají na Disney, tak proč se nedívat s tebou?„Podíváme se spolu na nějaký film?”
Suga
Líbí se mu to. U takových filmů se přece můžete oba uvolnit a přece- je to výborná možnost na mazlení, ale to si už nechá raději pro sebe.„Tak... Můžeme si jít ... Lehnout, mám v notebooku nějaké Disney filmy... Jen tak... Kdyby náhodou.”
Jungkook
Nahlas to asi před ostatními přiznat nechce, ale taky to miluje, někde vnitřně by taky asi chtěl být princ z pohádky.„Jestli je tomu tak... Mohl bych být tvůj princ, ale neříkej to Namjoon-hyungovi. Jsem přece velký kluk.”
____________________
Doufám, že se líbilo a příští reakce už je plánu a bude krapet peprnější~
ČTEŠ
BTS - REACTIONS
FanfictionBTS REAKCE - Především GF - Všechno je z mé hlavy, ale nechám se ráda inspirovat vašimi nápady - Můžou se objevit (v případě zájmu) i nějaké scénáře s určitými členy