Nominacja od Gorol- ;3
1. Najbardziej wkurzająca sytuacja, która ci się przytrafia prawie codziennie?
Popieprzony plan zajęć przez kochaną wychowawczynię. Przez nią całą grupa poszła do domu, bo napisała że nie mamy lekcji, a tak naprawdę nauczyciel na nas szukał kilka minut potem, bo był w szkole. Kocham moją wychowawczynię i jej brak odpowiedzialności :)
2. Kim jesteś w swojej klasie?
Moja klasa dzieli się na takie grupki społeczne, jestem w dwóch i myślę, ze jestem typem spokojnej osoby która nie bierze udziału w durnych pomysłach, ale stoi obok i podziwia jak patologia się szerzy :)
3. Przespałaś kiedyś cały dzień?
Jeszcze nie.
4. Muzyka pomaga ci się skupić? A może cię rozprasza?
Zależy. Jak rysuje, pomaga mi, ale nie mogę słuchać tej samej muzyki na okrągło, więc odtwarzam różne składanki jakie mi poleca yt.
5. Co sądzisz o krakowskich gołębiach?
Są ptakami. Ptaki są fajne. Krakowskie gołębie są fajne.
6. Ulubiona postać z dowolnego serialu?
Hmm... Mam dużo ulubionych postaci, a jedną z nich jest Starscream.
7. Ulubione święto i dlaczego.
Święta! A dlatego, że można spędzić czas z przyjaciółmi i rodziną. Bardzo lubię Święta bo wigilie klasowe to najlepsze co istnieje.
8. Ulubiona data i dlaczego?
Nie mam
9. Najlepszy czarny charakter i dlaczego?
Noooo. To jest dobre pytanie!
Cóż, nie potrafię się zdecydować ale powiedzmy, że ten typ przypadł mi do gustu :
Jest z anime Boku no Hero academia i powiem, że szczerze mnie do siebie przekonał. Miał swoje poglądy KTÓRE bronił, zabijał "sztucznych" bohaterów i ma fajne bronie. Cóż potrzeba więcej do szczęścia? :) A, no tak. Żeby pojawił się w więcej niż dwóch odcinkach.10. Jesteś ciepłolubna czy zimnolubna?
Zimnolubna! Zdecydowanie wolę marznąć niż się pocić, a do tego opalam się na czerwono więc... Nie fajnie.
11. Jakiego koloru jest w twojej szafie najwięcej?
Czarnego.
12. Ulubiona piosenka na ten moment?
(nie lubię momentu 2:08 do 2:26 ale całość jest mega :3)
13. Czy uważasz liczbę 13 za pechową?
Nie. Nie ma takiego powodu, to tylko gadanie, ale nie lubię tej liczby.
14. Nominuj tyle osób, ile jest liter w tytule twojej ulubionej piosenki.
No nie mam tyle no ;-;
Mogę oznaczyć z pierwszego słowa.