Eski sevgilim

45 1 0
                                    

Kapının açılmasıyla herkez kapıya döndü.Olamaz Jack. Eski sevgilim bizim sınıfa mı gelmişti.Yanımda Liamı görünce Öfkesi yüzünden belli oluyordu.Benim yanıma oturduğu an içimde volkan patlıyordu.Hemen ona döndüm ve:"Ne hakla yanıma oturursun defol git başka yere otur!"diye bağırdım herkez bize bakıyordu.Bana kızmış bir şekilde:"Sen benimsin anladın mı benimsin!" bir anşok oldum daha da sinirlenip ayağa kalkıp yüzüne ateş püskürdüm:"Ya kim seninmiş lan kim seninmiş!Onu beni aldatmadan önce düşünseydin!Bir de bana kalkmış sen benimsin diyorsun ya!" Zayn ayağa kalkıp Jackle aramıza girdi.Beni arkasına alıp Jacke söylediği kelime karşısında şok oldum:"Alex benim kesinlikle senin değil.Demek onu seviyordun neden gidip Alexi aldattın.Şimdi sevgilimin yanından kalk!"Jack sinirlenerek kalkıp en ön sıralardan birine oturdu.Zayne dönüp:"Jack beni bir cafee ye bırakıp gitti gizlice onu izledim bir kızla konuşuyordu sonra kızın dudağından öpüp uzaklaştı.Beni orada görünce şok oldu.Ben de yüzüne bir tokat patlattım.Arkamdan yalvardı ama oralı bile olmadım şim di de gelmis sen benimsin diyor!"Zayn gülümseyerek:"Ama nasıl kızardı kesin seni kıskandı"dedi. Hoca gelince derse başladık çok ama çok uzun bir ders işledik.Sonunda Okul bitti.Taksi çağıracaktım kontür bitti çağırsam bile param bitti.Ne yapıcaktım ben bieden Louis geldi ne beklediğimi sordu."Arabam yanımda değil konturum yok param yok neyle gidiceğimi düşünüyorum!"Louis de:"Akşam oldu seni bòyle bırakamayız bize gelsene"dedi gülümseyerek başımı olumlu anlamda salladım zaten Babam Fransaya gitti annemde benimle beraber cıkıp havaalanına gitti evde yanlız kalmazdım enazından......

Okulun İlk GünüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin