Hiii Readers.....
It's start from current track were sarla is kidnapped...and sherlyn reveals to preeta that her.mother is under sherlyn......Preeta is too worried and don't know what to do......
Preeta:hey bagawaan....ye keisa pariksha Hein...ek tharaf Karan k baai.or dhusre taraf Meri maa....mein kyaa karu....she crying bitterly......
Sherlyn come back to her....
Sherlyn: aawww Preeta ithana bhi math roh....jaldi aao Shaadhi Hein Meri...aise nehi beithiii......or chup Chap khade rehna waha warna thumari Maaa or Rakhi aunty........she laughed evly and went from there......
Other side
Karan searching of preeta....
Karan: ye preeta abhi.thak aaye Kyu nehiii.....call bhi nehi udharahi hein.....shadhi bhi abhi shuru hogaaa.....he went to mandap ....
Wedding Hall
Preeta come to wedding Hall and some how control her tears..... while shrishty went to her....
Shrishty: dhiii....milaa report.....
Preeta :vohh... Mein....haa nei Mila (she left to other side)
Shrishty: dhi Koo kyaa huss..or report nei.milaa aise keise.....she about to.go.but sameer come....
Sameer: shrishty...jaldi aao prithvi uss side gaya Hein... chalooo...
Shrishty: okay chaloooo.....
Preeta standing in corner of hall and looking everyone sadly.... while Karan come to hall and saw her....
Karan: preeta....thum yaha the...thank God mein tho dar Gaya....chaloo report kaha Hein...
Preeta: (in mind) agar Karan ko Sach baathai tho sherlyn Meri maa.ko....
Karan: Preeta.... Kya huuaa report kaha Hein.....
Preeta turned her face.....
Karan: thum kuch bologi.....pls bolo yaar....Preeta: Karan thum jaaooo...aj thera baai.ka Shaadhi Hein or Thum.....jaao.
Karan: are you out of your mind....ye Shaadhi rokni Hein hamko...or Thum...
Preeta: Karan thum jaaooo.......she turned and wiped her tears....
Karan: preeta Mara gussa see test math karnaa.... report kaha Hein.....
Preeta:(sterned) nehi milaaa....
Karan: what!!!!
Preeta went from there Karan went behind her......
Karan: thum rukooo ye kyaa mazak Hein...he hold her hand and pulled towards him....Preeta closed her eyes...Karan can feel her pain....
Karan: Preeta kyaa huaa..ithane udaass....kyaa huaaa...
Preeta:( without eye contact) kuch nehi thum chodoo Karan....she pushed him and went to go...he hold her hand
Karan: kuch bologi.... report miss hogayi kyaaa... bolo..aisa Hein tho thum sad math hoo...hum koyi or Rasta dhuudnge.....
Preeta's eyes filled with tears.....
Karan: baai ka shadhi rukna Hein hamko..... Chalo Thum....
She jerked her hand.....
Preeta(in mind): muje maaf karnaa....
Nei rokni.ye Shaadi...thume just problem Hein... sherlyn achi lediki Hein...Shaadhi hone dhooo...kuch nehiii hogaaa...voh koyi pregnant neii Hein... Mein.... Mein juut bola tha...(angrily)....Karan : Preeta thum...ye kyaa bol rahi Hein.....thum gulty math feel Karo...hum kuch karegaa....
Preeta: just go away....muje Meri rastha chodooo...she left from there.....
Karan: isey kyaaa Huaa...ithane pareshan...kuch tho Hein...juut pe juut bol rahi Hein....
Shrishty entered......
Shrishty: Karan Sir......
Karan: shrishty....dhekoo Preeta...(tears visible in his eyes) ....
Shrishty: dhi majboor Hein kuch chees see patha neii kyaa hein...man aisa kehrahi Hein.....
Karan : Matlab....
Shrishty:aap jaao..dhi k pass....Mei. sambhaalugi yaha...
Karan: lakin...
Shrishty: trust me...Shaadi.nehi hoga......
Other side
Preeta ran to out side and crying bitterly....
Preeta: muje maaf karoo...rakhi aunty or maa keliye muje ye karna pada......I am sry Karan...I am sry rishab ji.....she falls on her knees.....
Someone patterd her shoulder....she turned and shocked......
.
.
.Precap: shocked..
This is my new ff.......pls support and tell me how is this..........crap KB se behthar hogaa....😂😂...or Show Mein kyaan ho Raha Hein I don't know... promo or Karan Preeta talks dheka tha.....usise kaam chalatha hein😻😂😂😂
Bye all...
YOU ARE READING
Kundalibhagya--preeran💖
FanfictionThis is the Fanfiction of Kundalibhagya show...... it's start from current track were sarla kidnapped and sherlyn tell Preeta about this.....How Will Preeta overcome this situation??.....well read this ff✍️💖😻.....