intalnirea cu nicu 5

4 1 0
                                    

ok deci se pare ca m-am trezit . Evident . Trezirea mea nu e una foarte linistita . Am visat ca s-a repetat aceasi experienta groaznica si cu .....Vlad . DA . Vlad inca e in viata mea . De Nicu nu am mai auzit de vreo 3 ani dar nu ma deranjeaza asta . Sincer e mult mai bine fara el . Oricum nu isi are rostul in viata mea . Bun . Despre ce vorbeam ? Daca cumva va intrebati eu sunt mult mai bine cu viata mea fara ipocritul ala in ea . NU ma gandeam vreodata ca voi putea suferi dupa un asemenea om . Am asteptat 3 ani ca sa pot sa imi refac viata cu altcineva . Recunosc l-am iubit mult , dar iubirea asta trece foarte repede . Motivul despartiri a fost unul foarte banal . M-am luat dupa gura lumii . Si unele vorbe erau adevarate . Cum ar fii Karina sau mai stiu eu care . El avea scuza asta ELE NU INSEAMNA NIMIC PENTRU MINE ! Pe bune . Cine mai crede prostiile astea ? Am auzit de prea multe ori chestia asta in cat nici daca o spun eu nu o cred . Stiam ca umbla cu altele dar eram prea "indragostita" ca sa cred . Banal . Sustineam 100% ca nu e adevarat . Pana am vazut cu ochii mei mei . TOTI imi spuneau ca nu-i de mine , ca e genul care fura mintile prea mult , ca frange inimi si destine , si la finalul zilei ramane tot un necunoscut , venea cu o sticla de vin , zambea ma mai mintea putin . De ce ne indragostim de cine nu trebuie . of firai tu de dragoste . Am investit prea mult in tine , cand ai plecat ai luat totul si ma durut . Toate buchetele de flori nu tineau locul tau in zori .Nu ma deranja neaparat ca vorbea cu alte fete pentru ca pana la urma e baiat si na . Ma deranja ca nuera langa mine , cand eram trista nu aveam pe nimeni langa mine . Vlad a fost o alinare , dar inca speram ca vei veni inapoi . Nu neaparat la mine dar ca vei veni . fetele stiau tot despre tine ca le-am povestit . Povestea noastra era de necrezut . Aveam o viata perfecta . EU + TU = FERICIRE . Inimile noastre bateau la unison (bine , a mea singura , a ta batea lana a lui Karina ) . Cand stateai langa mine chiar daca ploua /traznea /ningea eu eram foarte hot langa tine . Nu te condamn . Cum eu m-am simit singura asa te-ai simtit si tu si aveai nevoie de cineva . Sunt prea visatoare cand te vad din nou , inima imi  bate tare cu ecou , ce era intre noi nu s-a mai vazut vreodata , ce baiat si ce fata . Viata e-o aventura . OU IE PAPI DRUMUL MI-E PLIN DE CULOARE, DIN CLEPSIDRA TA S-A SCURS NISIPUL DE MARE , TU AI FOST DROGUL MEU IN NOPTILE AMARE , DAR DE AZI SUNT DEPENDENTA DOAR DE SOARE , TI-AM DAT ULTIMA SANSA INTR-O SEARA LA GEAM , DAR ACUM SUNT DEPENDENTA DOAR DE SOARE .  Vreau dar sa sti ca te iubesc . 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 09, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

intalnirea cu Nicu 5Where stories live. Discover now