chapter 1

81 0 0
                                    

Het is laat in de middag Sarah en ik zijn net klaar met de laatste dozen inladen. toen ik opeens een bekende stem mijn naam hoorden schreeuwen.

Noah: Y/n!!!!
Noah: Y/n!!!!!!
Y/n: uhhhgg Noah wat moet je.
Noah: ik wilde alleen even gedag zeggen. voordat je weg gaat, en je waarschijnlijk niet meer terug komt.
Y/n: ohhh dus jij bent zo'n persoon eerst breek je mijn hart en dan kom je rustig gedag zeggen.
Noah: .....
Y/n: nou doei Noah.
Noah: weetje... waarom doe ik ook nog de moeite voor jouw, dat anderen meisje dat ik gezoend had is veel maar dan ook veel beter dan dat jij bent.

Terwel Noah boos probeert weg te lopen en jij daar met tranen in je ogen staat komt Sarah aanlopen en begrijpt meteen wat er gaande is. Ze pakt Noah aan zijn arm draait hem om en geeft hem een harde klap in zijn gezicht. Noah zijn gezicht was helemaal rood en hij rent snel weg. Sarah schreeuwt er snel nog achter aan.

Sarah: doe 1 van ons pijn en je krijgt het 2 keer zo hard terug!!!!!

Ik ren naar Sarah toe en geef haar een stevige knuffel. En veeg de tranen uit mijn ogen en zeg.

Y/n: je bent de beste.
Sarah: ik weet het.
Y/n: hahahahaha
Sarah: ahhahaahah
Sarah: kom we gaan we zijn hier lang genoeg geweest. Wil je nog wat tegen je ouders zeggen?
Y/n: Nee ik denk toch niet dat ze thuis zijn. ik stuur morgen wel een apje.

We reden naar L.A het was in de auto best wel gezellig al zaten we heel krap hahahah. We zongen liedjes en speelde spelletjes. Sarah had het de hele tijd over één of anderen Why Don't We. Ik had geen idee wie het waren, maar ja ik praten maar een beetje mee.

Een maal aangekomen in ons huis.

Sarah: Wow dit huis is super groot Y/n hoe kom je hier aan. dit moet super veel geld gekost hebben.
Y/n: het was van mijn oma ze zij altijd toen ik klein was dat dit huis ooit van mij zou zijn. Dus ik denk dat het nu zo ver is.
Sarah: oké Y/n, ik weet dat dit totaal van het onderwerp af is maar ja, ik heb laats kaartjes gekregen voor een concert waar ik al super lang heen wil heb je zin om mee te gaan?
Y/n: van wie?
Sarah: Why Don't We, die boyband die we in de auto aan het luisteren waren.
Y/n: sure waarom niet dan kan ik L.A ook een beetje ontdekken. Waneer is het.
Sarah: .....uhhhm....overmorgen.
Y/n: Sarah ik had je verteld dit soort dingen eerder te melden. Hahahha
Sarah: het komt allemaal goed...als we morgen gaan shoppen. Hahahaha
Y/n: hahahahaha. Vooruit dan maar. Maar jij betaald.
Sarah: sure. hahahhaha.

De volgende ochtend.

Sarah staat te springen op mijn bed en speelde een WDW liedje het zou ook weer eens niet. Hahahah. En ik moet eerlijk zeggen het klinkt niet slecht.

Sarah: goedemorgen zonnestraaltje.
Y/n: ik kan ook nooit uitslapen hé.
Sarah: niet als je met mij bent. Hahahah. Opstaal slaapkop we gaan shoppen.
Y/n: als je me een uurtje geeft ben ik klaar.
Sarah: daar hou ik je aan. Hahah.

Ik ga naar de badkamer stap snel onder de douche en doe mijn make up, haar en trek mijn outfit aan(zie de afbeeldingen)

Ik ga naar de badkamer stap snel onder de douche en doe mijn make up, haar en trek mijn outfit aan(zie de afbeeldingen)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Sarah: Y/n ben je klaar!!!!Y/n: yep

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Sarah: Y/n ben je klaar!!!!
Y/n: yep.
Sarah: Wow je ziet er super mooi uit!!!
Y/n: Ahhh dankje Saar, jij ook.
Sarah: maar genoeg gepraat, laten we gaan schoppen!!!!!
Y/n: hahahah

Één maal in de stad.

Sarah is in een winkel waar ik niet hoeft te zijn dus ik wacht buiten. En
er komt een super cute boy langs lopen, maar je bent te verlegen om wat tegen hem te zeggen. Jullie maken een paar seconden oogcontact en dan loopt hij door. Sarah komt uit de winkel en jullie gaan naar huis want het begint laat te worden. Onderweg vertel je Sarah over de boy die je had gezien.

Y/n: heyy saar... ik zag een cute boy bij de winkels, alleen heb ik zijn nummer niet gevraagd.
Sarah: waarom niet?
Y/n: Idk ik denk dat ik verlegen was ofzo.
Sarah: je komt hem vast nog wel een keer tegen dat weet ik zeker.

En zo lopen we door terug naar huis.

De volgende ochtend word ik wakker en ik heb de hele nacht gedacht en gedroomd over die ene jongen. Maar zou ik heb ooit nog ontmoeten?



Sorry dat dit 1ste deel een beetje saai was, dit deel was een beetje om kennis te maken met de personages en hun achtergrond maar ik beloof dat het volgende deel heel wat spannender gaat worden. Xxx

Ontvoerd door Why Don't We//ft. Why Don't We (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu