Odamin kapisindan ciktim.Ben cikarken Tahir de odadan cikiyordu.Bana asagiya inmememi soyledi ve asagiya indi.
TAHIR'DEN
Kapinin hunharca calinmasiyla uyandim.Hemen kapiya dogru yoneldim.
Nefes'te asagiya inmeye yeltenmisti.Ona burda kalmasini asagiya inmemesini soyledim.Asagiya inip kapiyi actim.Karsima Nefes'in babasi cikti."nefes nefes seni geberticem lan sen nasil evden kacip bu adamla evlenirsin."dedi gozlerinden ates fiskiran Unal
"dogru konus! Sen nasil bir insansin ya kizini paraya nasil satarsin? Simdi burdan defolup gidiyorsun!"
"O nefes denen kizi almadan hic bir yere gitmiyorum."
"Nefes denen kiz ha Nefes denen kiz sen nasil bir pisliksin ya.Ilk bas beni para icin satiyorsun sonra nefes denen kiz sen benim napmami bekliyordun.Senin beni "ZORLA" evlendirmene boyun mu egseydim.Omrum boyunca mutsuz bir hayat mi yasasaydim.sen nasil bir babasin ya sen benim hayatimi nasil mahvetmeye calisirsin ben daha okuyorum be."
"Terbiyesize bak.Sen benimle nasil boyle konus.."
"hakettigin gibi konusuyorum."
Unal tam Nefese tokat atacakken Tahir unalin elini tutar.
"yavas unal efendi sen kim oluyorsun da benim karima el kaldiriyorsun!"
"Babasiyim be sanane hem sen ne karisiyorsun."
"beni 5 kurusa satan babam evet"
"simdi burdan defol buyugumsun zor tutayrum kendimi."
"Bir gun gorusucez Nefes bir gun mutlaka gorusucez!"
....
Odama aglaya aglaya geldim.Bu nasil bir babaydi boyle.Bu yasima kadar beni ablami cok iyi bir aile ortaminda buyutmustu.Ne bana ne de Ablama hic el kaldirmamisti.Ama artik onu taniyamiyorum.Boyle baba olmaz olsun....
Acaba bir gun gorusucez derken ne demek istemisti bana ne yapabilirdi ki?
Bilmiyorum ama icimi bir korku basmisti ve tabiki dinmeyen gozyaslarim...
Anlik bir cesaretle odamdan ciktim.Tahirin odasina girdim ve yanina uzandim.Sonucta o benim kocamdi ve ben simdi korkuyordum.Ondan baska kimsem de yoktu.Mecburen yani(😂)
Tahir uyanmamisti.ne kadar da derin uykusu vardi.Ben olsaydim suan on kere uyanmistim......
TAHIR'DEN
Sabah uyandigimda yanimda Nefes'i gordum.cok sasirdim ne zaman yanima gelmisti.Onu uyandirmamaya calisarak onu izlemeye basladim.Nefesim cok aglamisti belliydi gozleri sismisti.Kiyamam ki ben ona..
Tam uzerini orterken uyandi."t-tahir"
"buyrun benum"
"benim burda ne isim var."
"bilmem onu size sormali nefes hanim."
"he hatirladim dun gece babamin dediklerinden sonra hem biraz korktum hem de birazcik agladim ve senden baska kimse yoktu bende yanina geldim."
"iyi etmissun Nefesim."
Nefesim mii ay ben kafama s......m"nefesim derken?"
"lafin gelisi canim bir anda agzimdan cikti."
NEFES'TEN
Bana Nefesim mi demisti o.Bu benim hosuma gitmisti.ona bakinca sebebsiz yere bir mutluluk geliyor icime,onun yaninda kendimi guvende hissediyorum.Ama neden neydi bu his?
Neden boyle hissediyordum.Yoksa ona asik mi oldum?
Aman canim ne sacmaliyorum.Ayrica asik olsam nolacak o beni sevmeyecek bu evlilik gercek degil bir sure sonta bosanicaz.Unut onu oyle bir sey yok Nefes!.....
Asagiya indigimde Asiye abla kahvalti hazirliyordu.Ben de ona yardim etmeye basladim.Asiye abla ben de bir mutluluk farketmis olacakki
Asiye:ula ne oldi yuzunde guller acayi?
Nefes:Abla ben galiba Tahir'i seviyorum.
Devam Edecek...
Kuzularimm oncelikle Herkesin kurban bayrami mubarek olsun💙
Umarim bolumu sevmissinizdir🌸Sinir:4 vote ♡ 3 yorum🎈
Vote ve yorum
butonuna buyrunuz yengemlerr❣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderim ~Neftah (Tamamlandi)
RomanceInsanlarin kaderleri alinlarinda yazar.Bu soz dogru mu Tahir? Bazi insanlarin kaderleri iyi iken bazilarinin ki kotu oyle degil mi? Bizim kaderimiz ne olacak Tahir? "Sen benim Kaderim'sin Nefes'um" "Sen benim Kaderim'sin Tahir'im" Umarim en kisa zam...