Saat:04.45
Bugün de bir değişiklik yapayım dedim.Soru -cevap yapalım biraz.SORULARIMIZ
1-Takımda oyununu en çok beğendiğiniz 3 futbolcu ? (Feghouli,belhanda ve emre akb)
2-Sizce takımdan kimler gitmeli? (Ömer byr)
3-Musleranin geçen sene ve bu sene yediği o akıl almaz goller hakkında düşünceniz nedir?(benim aklim almiyo .goller çok değişikti )
4-Yeni transferlerden en memnun oldugunuz oyuncular kimler?(luyindama ve marcao)
4-Luyindama ve marcao sizce uyumlular mi?(bence mükemmel oldular)
5-Linnes mi Mariano mu? Neden?(ikiside iyi ama Mariano tecrübe açısından ilk tercihim)
6-Fatih hoca neden emre a. Ve donku 11 de oynatmiyordur?(-)
7-Sinan Gümüş hakkında kısa bir değerlendirme yapar misiniz?(patlama yapicak diye beklerken elimizde patladı desek hiç yalan olmaz.geçenlerde yaptığı şey affedilir gibi değil ve bunun bedelini ödüyor?)
8-Sizce takımdan yeni Ozan Kabak çıkar mi? Kim olur?(yunus akgün yada Mustafa)
9-Kalan fikstürü bakılacak olursa bizi hangi takım çok zorlar?( medipol maci biraz zor ama içerde olması avantaj)
10-Geçen seneki şampiyonlukta sizce en çok kimin payı var?(gollere bakarsak son dklarda attığı goller ile 3 puan getiren Sinan. )
❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤
SlmBölümü nasıl buldunuz ?
Devam etmeli miyim ?
Sorunuz var mi?
Kendinize iyi bakın .
Sizi seviyorum..