De ce ea? Poate ca sunt multe femei care isi pun intrebarea asta. Poate ca e mai frumoasa, poate ca e mai desteapta, poate are corpul mai frumos, poate culoarea ochilor e mai speciala decat a ta. Nimic din toate astea nu ar trebuii sa te supere, deoarece tu esti frumoasa, esti speciala in felul tau, nimeni nu va fi ca tine pentru ca ,, fiecare fata e speciala in felul ei '' , doar trebuie sa astepti baiatul potrivit sa vada asta. Niciodata sa nu te lasi mai prejos daca baiatul pe care il placi ales pe altcineva in locul tau. Poate chiar e mai urata decat tine dar ce poti face in privinta asta? Nimic. Credeai ca esti speciala pentru el? Nu. Nu esti. Ca daca erai, nu alegea pe altcineva. Aici si tu ai gresit. De ce? Pentru ca un baiat care vede si alta fata in afara de iubita lui nu se poate numi barbat. De ce? Pot spune ca atunci cand iti doresti mai multe femei deodata nu esti decat un barbat instabil care nu se poate multumi doar cu cea de langa el. Se mai poate pune si problema ca fata de langa el nu ii ofera atat cat trebuie. Atunci de ce mai sta alaturi de ea? De ce nu o lasa? Nimeni nu intelege asta, cred ca nici el nu se intelege. Sa revenim la problema principal, De ce ea? Poate ca ea a fost inaintea ta, poate ca se gandeste ca ea ii ofera mai multe lucruri decat tine, dar nu e asa. Iti pui in fiecare zi intrebari si niciodata nu vei primi raspunsurile pe care le doresti. Vei astepta? Ce vei astepta mai exact? Sa te vada? Te-a vazut si nu a facut nimic. Crezi ca se va schimba? Da, poate atunci cand va ramane singur si singura alternative vei fii tu. Si tu ca o prostanaca ce esti, il vei astepta si cand va veni momentul, vei claca. Ai amintiri cu acea persoana? Asta nu e bine. De ce? Pentru ca acele amintiri vor ramane in mintea ta mereu, te vei gandi in fiecare zi la ce a fost si poate la ceea ce nu va mai fi niciodata. Dar asa se intampla. Asa suntem noi femeile, ne facem iluzii, vise, sperante, si pentru ce? Pentru nimic, iti spun eu ca el nu se gandeste niciodata la ce rau poate sa iti faca printr-o imbratisare, un sarut, o vorba frumoasa care pentru tine inseamna mult mai mult decat ce spune el. Poate ai vrea sa ii spui tot ce simti dar stii ca oricum nu o sa rezolvi nimic dar vei fii mai descarcata, mai linistita. Dar mai bine nu.