Вече не ми е писал от 1час. И слава богу! Какво искаше от мен? Защо ми пише такива работи?
Алекс разклати глава за да махне мислите от главата си и да продължи историята ,която пише и да си ляга, защото утре пак е на училище и трябва да слуша тъпи коментари от така наречената и бивша приятелка. Тъкмо когато щеше да затвори лаптопа някой и писа. Когато видя кой е усмивката от лицето и се скри. Беше онзи коч, на когото искаше да му забие шамар и да го остави в несвяст завинаги и винаги!
" препоръчвам ти да не пишеш повече истории. Признай си ,че са тъпи и скучни!"
Тя отговори моментално:
" какъв си ти че да ми казваш дали да спра историите си я си я лягай лапе! Лека нощ деца мина."
" Лапе??? Абе ей момиченце по голям съм от тебе"
" Така ли? И на колко си?"
" аз съм на 19 ти си на 18 "
" моля от къде знаеш на колко съм"
" имаш 3 написани глави и всички момичета са на 18, също така знам, че нямаш никакви приятели след случката с гаджето ти и най добрата ти приятелка. Знам ,че се казваш Алекс и си от Калифорния."
Алекс си знаеше ,че не трябва да казва нищо за себе си удари си главата и почна да му пише.
" явно си доста умен само едно нещо не позна "
Той отговори точно след 2 минути.
" значи си от канада"
" от къде знаеш толкова много за мен преследваш ли ме"
" много си тъпа не разбра ли, че разбирам всичко това от историите ти ?! "
" знаеш всичко за мен но аз знам само че си на 19 кажи ми поне името си"
" хмммммм нека помисля казвам се анонимко ;)"
" ъ оу явно си безкрайно тъп "
" не не съм просто обичам анонимността, а ти сладкишче май е време да си лягаш"
"ъм от къде знаеш тук е още обяд"
Али се опита да го излъже, но неуспя.
" при теб в момента е 1:47 мисля че е време ;) сладкиш не можеш да лъжеш."
"ааа ти си тотално изнервящ"
" чао бонбон"
" спри с тези прякори ще ми докараш диабет само докато говориш"
" добре солетке :* "
" непоносим си чао "
" иво"
" моля"
" ти настина си тъпа"
" кво толкова има ако не разбереш нещо"
" иво казвам си иво "
Алекс беше затворила лаптопа и така и не можа да разбере какво има предвид с това иво.
На сутринта али стана с недоволство заради тъпата и аларма, която не престана да звъни. Тя си взе душ и тръгна към училище. Там тя пак бе подигравана и унижавана. Прибра се. Седна на лаптопа, за да напише историята ,която трябва да качи днес. Видя какво е имал той предвид под това иво. Точно една минута след това той и писа.
" хей солетке "
" пак ли ти ??:@ "
" знам че ти харесва да ти пиша"
" самохвалко :@@@@@@@@"
" благодаря ;)"
Затвори лаптопа без да поглежда последеното написано, защото беше твърде бясна. Изведнъж тя чу шум слезе долу и видя не кой да е, а самата и майка.
-- К...к..какво правиш тук ?? Не си желана. Махайййййй сееееееее веднага!!!!!! :@@@@
YOU ARE READING
change my life
Teen FictionТя беше едно популярно момиче, но животът и коренно се променя. Тя става по-затворена и всички в училище и се подиграват. Тя се казва Алекс и е на 18. Един ден в живота и влезе нещо незначително, но постепенно ще стане нещо голямо. ...