•*.☆ .° •.*☆ .° •*.☆Hepinize selam dostlar, Drake Comics olarak yayımladığımız bu kitaba hepiniz hoşgeldiniz!
Biz adminler olarak, şu an okumakta olduğunuz bu kitabın amacından bahsetmekten büyük bir onur duyarız. O zaman hiç vakit kaybetmeden hemen açıklamaya başlayalım.
Hepimiz kitap yazmayı severiz, öyle değil mi? İyi ya da kötü aklımızdan geçen kurguları yazıya aktarmak ve bunu insanlarla paylaşıp birkaç kişiye hitap etmeyi isteriz. Fakat hepimizin elbette ki yazmak konusu söz konusu olduğunda bir kısımda eksiklikleri olabilir.
Biz de Drake Comics adminleri olarak size, bu ufak tefek kısımlarda yardımcı olmayı dileyerek bu kitabı yazmaya giriştik ve bunun için oldukça heyecanlı olduğumuzu da söylemeden edemeyeceğiz!
Eleştiri yapar iken sizlere tarafsız bir şekilde yaklaşacağımızın garantisini sonuna kadar vermezsek de olmaz tabiki. Sonuçta herkesin iyi, kötü ve elbette ki tarafsız bir eleştiri beklediğine inanıyoruz. Biz de bu konuda beklentilerinizi boşa çıkarmayacağımız konusunda sizi temin ederiz.
Eğer eleştiri kaldıramayan bir yazar iseniz, baştan bunu belirtmeniz gerekmektedir. Çünkü eleştiri aldığınız bölüme agresif ve nefret dolu yorumlar attığınız takdire yorumunuz silinecek, hesabınız rapor edilecektir. Biz burada her yazarın iyi ve kötü yönleri olduğuna inanıyoruz, ve tek amacımız sizlerin daha da gelişmesini sağlamaktır, herhangi bir art niyet söz konusu olmadığı gibi sizin de art niyet beslemenize gerek olduğunu düşünmüyoruz.
Hepinize keyifli zamanlar dileriz!
•*.☆ .° •.*☆ .° •*.☆
Number 7 [ Lacey ] & Number 5 [ Ambrose ]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DC'deki Kurgu Eleştirileri
Non-Fiction❝ 𝗜'𝗠 𝗡𝗢𝗧 𝗕𝗔𝗧𝗠𝗔𝗡. 𝗜 𝗛𝗔𝗩𝗘 𝗙𝗥𝗜𝗘𝗡𝗗𝗦. ❞ ━━━━━━━━━━━━ Drake Comics gururla sunar, DC'nin Kurgu Eleştirileri ! Bu kitapta biz adminler olarak sizlerin DC Hayran Kurgusu kategorisindeki kitaplarını sizlerin bizlere gönderdiğ...