⚯͛

340 38 3
                                    

Remus, Bay Slughorn'un odasına girdiğinde hala yarı uykuluydu. Dolunay dündü ve çok zor bir gece geçirmişti. Peter ve Sirius'un arasına oturdu ve bu gün nasıl hayatta kalabileceğini düşünmeye başladı.

"İyi misin?"

Sirius fısıldadı ve ilgiyle Remus'a baktı.

"Evet, elbette." Remus cevapladı ve parmaklarını başına götürdü. Her an sanki kafası patlayacak gibiydi. Slughorn henüz orada değildi, bu yüzden Remus başını masaya yatırdı ve Sirius ve James'in konuşmasını dinledi.

"Uzun gece Lupin?" Remus, Lily Evans'ı kocaman bir gülümsemeyle gördü.

"Evet." Sirius onun yerine cevap verdi. "Ne demek istediğimi anlıyorsan, ikimiz de uzun bir gece geçirdik." Sirius, Lily'ye göz kırptı ve Remus gülmek zorunda kaldı. O ve Sirius arkadaş olduklarından beri bir ilişkide olma konusunda şaka yapıyorlardı. Sirius bunun hakkında şaka yaptığında Remus hep gülerdi. Göğsündeki bu tuhaf duyguyu görmezden geliyordu. Sirius bu şakaları yaptığında hep olurdu.

"Günaydın." Profesör Slughorn odaya girdi. Elinde inanılmaz derecede iyi ve tatlı kokan ve Remus'u gerçekten sıcak hissettiren renkli bir iksir tuttu. Tam olarak neye benzediği üzerinde yoğunlaşmaya çalıştı, ama onun için o kadar da kolay değildi, çünkü çok yorgundu. Gözlerini kapattı. Şampuan? Evet kesinlikle! Sirius'un şampuanının sahip olduğu kokuydu. Ama bu tek şey değildi. Başka bir şey daha mı vardı?

"Bay Black, Bay Potter ile konuşmak yerine, neden buraya gelip bana bu iksirin sizin için nasıl koktuğunu söylemiyorsunuz?" Sirius iç çekti, ayağa kalktı ve Slughorn'a doğru yürüdü. Remus daha da zor düşünmeye çalıştı. Köpek? Islak Köpek? Evet! Islak bir köpek kokusu gibi kokuyordu, birçok insan nefret ediyordu, ama bunca zamandan sonra Sirius ile geçirdiği bu koku Remus'a çok mutlu şeyleri hatırlattı. Gözlerini bir kez daha kapattı. Deri? Kesinlikle deri gibi kokuyordu. Bu Sirius'un giydiği deri ceketin kokusuydu. Ama neden?

"Tamam, bunun nasıl koktuğunu düşünüyorsun?" Sirius, Bay Slughorn'a gülümsedi ve başını salladı. "Güzel ... bu gerçekten güzel kokuyor." dedi Sirius, "sanki... sanki kitap ve çay gibi kokuyor... ve," Sirius bir kez daha kokladı. "Çikolata!"

Ne? Bu çikolata gibi kokmuyor. Köpek, şampuan ve deri gibi kokuyordu, Remus emindi. Nasıl yapamadı?

"Şimdi çoğunuzun muhtemelen kafası karışacak, çünkü Bay Black ile aynı fikirde değilsiniz. Çünkü bu iksir hepiniz için farklı kokuyor. Bay Black tekrar oturabilirsiniz"

Sirius oturdu ve Remus'a fısıldadı: "Kitaplar, çikolata, çay. Bana birisini hatırlatıyor." Daha sonra James'le daha önce yaptığı konuşmaya devam etti.

Slughorn "Bunun hangi iksir olabileceğini bilen var mı?" diye sordu ve birilerinin cevap vermesini bekledi. Slytherinlerden biri elini kaldırdı. "Amortentia olabileceğini düşünüyorum." diye cevap verdi. "Kesinlikle!" Slughorn mutlu bir şekilde bağırdı.

"Amortentia, neyin ilginizi çektiğini gösteren en güçlü aşk iksiridir." Şiddetli bir şekilde Sirius'a baktı. İçgüdüsel olarak, deri, ıslak köpek ve şampuan kokuyordu, değil mi? Elbette büyük bir sürpriz değildi. Ama Sirius, kitaplar, çikolata ve çay gibi koktuğunu söylemişti. Bu birisini hatırlatmıştı. Sirius'un dediklerini tekrar etti. Bunu gerçekten söylemiş miydi? Bu demek oluyor ki... Remus gözlerini Sirius'a çevirdi, ama Sirius kafasını çevirmedi ve James'i izlemeye devam etti. Bu ne anlama geliyordu? Düşünmemeye çalıştı. Muhtemelen bir tesadüftü, daha fazlası değildi. Bay Slughorn'un sözlerini dinlemeye çalıştı ama konsantre olamadı.

Kitaplar, çay, çikolata... Tek düşünebildiği buydu. Ders sonunda sona erdiğinde, dışarıdaki diğer çapulcuları takip etti. James, Peter'a onunla gelip Evans'a, iksirlerinin onun gibi kokup kokmadığını ve muhtemelen yumruk atma riskinin olup olmadığını sordu. Diğer iki oğlan çimlerin üzerinde Bitkibilim dersine gittiler. Remus Sirius'a baktı.

"Kitaplar, çikolata ve çay. Bana birini hatırlatıyor." Remus mümkün olduğu kadar soğuk demeye çalıştı. Sirius "Kapa çeneni!" dedi ve biraz kızardı. Aşağı baktı. "Seninki neye benziyordu?" Remus boynunu kaşıdı. Ona söylemeli miydi?

"Deri, dünyada en çok sevdiğin o şampuan ve ıslak köpek." Şimdi Remus aşağı doğru bakıyordu, Sirius'a bakmaya cesaret edemedi. Aniden hafifçe yanağında gerçekten yumuşak bir öpücük hissetti. Yukarı baktı. Sirius kolunu Remus'un etrafına sardı. Kocaman bir gülümsemeyle "Kahretsin, biliyordum! Remus John Lupin benim!" dedi. Remus kızardı. "Kapa çeneni, Pati!" dedi ve Sirius'u yanağından öptü.

amortentia // wolfstar one-shotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin