De obicei Bella este trezita de catre mama ei pentru a se duce la scoala. Dar in aceea zi mama sa plecase la serviciu mai devreme sa rezolve niste probleme cu afacerile...ei erau o familie bogata.
Bella isi pusese alarma de dimineata dar ea nu a auzit-o .S-a speriat si s-a grabit sa plece.
Din perspectiva Bellei:Ohh,nuu! Am intarziat la scoala. Ma duc repede la baie si fac un dus rapid, ma spal pe fata si pe dinti. Apoi ma imbrac cu un tricou albastru inchis cu niste jeansi verzi. Pe deasupra imi pun o jacheta neagra din piele.Iar parul ondulat si blond mi-l las desprins.
Plec spre scoala cand deodata in fata mea apare cu o masina rosie baiatul pe care il placeam.
-Buna! vrei sa te duc la scoala ca acolo merg si eu?
-Buna!cum vrei tu daca nu te deranjeaza.
-Ok. Intra .
Bella ramane uimita pentru ca pana acum nu s-a mai intamplat asta.
Din perspectiva lui Andrew: O doamne nu imi vine sa cred ca a acceptat sa mearga cu mine.Este foarte frumoasa,ochii ei albastrii stralucitori imi atrag privirea nu mai puteam sa mi-o i-au de la ea.
Din perspectiva Bellei: Oooo, nu-mi vine sa cred ca stau cu el in masina. Il plac foarte tare. Parul ciufulit si ochii lui capuri si mari sunt umitori. Nu pot sa nu ma gandesc la el :( .
Nimeni nu a scos nici un cuvant timp de cateva minute pana cand el mi-a zis:
-Ai vrea dupa scoala sa iesim putin in oras?
-Da...chiar as vrea nu am mai iesit de mult in oras. Daca vrei ne intalnim pe la ora patru dupa-amiaza. ok?
-Ok! :)
Din perspectiva Bellei: Nu-mi vine sa cred dupa ce ca ma luat cu masina lui acum m-a intrebat daca sa ies cu el in oras.....eram foarte fericita :). Imi venea sa sar in sus de fericire. Dar a venit momentul in care am ajuns la scoala si trebuie sa ne despartim.El trebuie sa plece la facultate.
-Pa, Andrew!
-Paa!
Cand ajung in clasa toti au inceput sa ma intrebe cine e acel baiat. Eu le-am spus ca e Andrew Join care a fost ieri pe la liceu sa-si vada fosti profesori :).Vine Doamna diriginta in sala de clasa nervoasa ,bine ca nu si-a dat seama ca eu am intarziat. Huu,am scapat doar ca am ramas cu absentele dar asta e se mai intampla.......
S-au terminat orele si am ajuns acasa am facut un dus repede m-am imbracat in niste colanti negri si cu un tricou verde mai elegant si o pereche de balerini turcoaz.Si cand sa ies pe poarta masina rosie de azi dimineata era acolo.Andrew era acolo venise sa ma i-a. Cand ne blimbam pe lanaga malul mari el m-a intrebat daca vreau o inghetata.Eu i-am spus ca daca el vrea sa imi i-a nu am sa il refuz.La sfarsitul intalniri buzele noastre s-au apropiat.Da, nu imi vine sa cred ca s-a intamplat asta.Dupa m-a dus pana in fata porti si iar ne-am sarutat.Mi-am luat ''La revedere si dupa am intrat in casa .Mama m-a intrebat unde am fost atata timp.Eu i-am spus ca am fost cu un prieten pana in oras.S-a facut noapte era ceasul unsprezece si cand deodata imi vibreaza telefonul. Pe ecran scria ''Noapte Buna pui,sa ai grija de tine te pup :*. Acel mesaj era de la Andrew.Eu nu stiam cum sa reactionez, saream in sus si tipam aproape ma auzea mama de jos. Sper ca nu m-a auzit :). Ii trimit si eu un mesaj cu ''Noapte buna,si tu sa ai grija de tine!sper sa ne vedem maine :* :*''Ma pun la somn nu am adormit foarte repede tot gandindu-ma la ce s-a intamplat in aceea zi.
Dupa un sfert de ora am adormit.
Sper ca v-a placut :*Lasa-ti pareri multe. :* :)
CITEȘTI
I'm fine
RomanceEste vorba despre o fata pe nume Bella in varsta de 17 ani care s-a indragostit de un baiat. Ei au fost mult impreuna au indurat multe impreuna dar intr-o zi din cauza cuiva fata nu a mai stat nici macar cateva secunde cu zambetul pe buze. Dupa cev...