Capitolul 2- In sfarsit..

17 1 0
                                    

O dimineata obisnuita.Mama m-a trezit pentru a ma duce la scoala,m-am dus sa fac un dus rapid apoi m-am imbracat intr-o bluza alba lejera si cu niste pantaloni negri,in picioare mi-am luat tenesii albastrii.M-am dus la mama sa o pup si sa imi i-au la revedere pentru ca azi trebuie sa plece cu niste probleme de afaceri.
Eram in drum spre scoala cand apare in fata Andrew.
-vi?Vrei sa te duc la scoala?
-Ok!daca nu te deranjeaza :).
-Urca ,te rog!
-Mersi cama duci,si il pup pe obraz .El se inroaiae la fata.
-Placerea-i de partea mea,spune el balbait in timp ce tremura de emotii.
Dupa ceva timp:
-Ai vrea ca diseara sa iesim din nou,am ceva foarte important sa-ti spun .
-Ok!:)
-Bine eu ma duc ca o sa intarzi,paa :).
-Ne vedem diseara pe la ora  cinci mai vorbim.
Cand am ajuns in clasa profa era acolo.
-Ce faci domnisoara? Acum se vine la ora?
-Nu ,dar...
Ma intrerupe ea zicand:
-Din cauza aceasta o sa te ascult.
Dupa ce imi pune cateva intrebari i-au nota sase, nu prea multumita dar acum nu mai conteaza.
Dupa ce se termina orele merg singuara pe drum  spre casa.Cand ajung acasa imi fac un dush lung si fierbinte.Apoi m-am imbracat intr-o rochita de culoare roz iaurtiu cu niste sandale albe.Parul l-am lasat pe spate.
Cand sa ies pe poarta in fata casei era Andrew ma astepta .Dupa ce am urcat in masina am luat-o la drum.
Cand am ajuns in parc ne-am asezat pe o banca  si am inceput sa vorbim din trecut.Nu stiu cum a venit vorba dar el ma intreaba:
-Bel,ai vrea sa fii cu mine?
-P.aaii..i,eu vreu.
Si dintr-o data Andy ma saruta pasional.A fost cel mai lung sarut si cel mai frumos de aceea ma bucur ca a fost impartasit cu persoana iubita.Am mai stat noi catva iar dupa am plecat, pe drum l-am intrebat:
-N-ai vrea sa dormi la mine ca mama e plecata si tata.....
-Ce, ce-i cu tatal tau?
-Pai tatal meu a decedat acum cinci ani intr-un accident cu masina,In acel accident eram si eu ,dar  eu am ramas doar cu niste rani grave care mi-au trecut.:'( :'( Ma facuse sa plang acel moment ,m-a facut sa-mi amintesc si m-a rascolit emotional.
El m-a luat in brate si mi-a zis ca asa a vrut cel de sus sa se intample si de aceea trebuie sa ii respectam decizia.M-a sarutat pe frunte protector si mi-a zis sa intram in casa deja ii este frig.
Au decis sa se uite la un film pana adorm.
















Sper ca va placut acest capitol, spuneti-mi parerile voastre.Astept voturi.Daca e sa mai fie cate o greseala gramaticala va rog sa ma iertati. :*

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 29, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

I'm fineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum