Kihívta Ridley a mentőkett. Meg a rendőrökett .Hamar ki is értek .Azért engem is beragtak elenőrzésre .Apropó miután beszéltem Kornéllal kikapcsolttam a telóm.Láttam hogy egy csomó nem fogadott hívásom érkezett .Kevintől ,Thomy tól ,Kornéltől ,Karol tól,Viki től ,Sárától .Stb .De nem nagyon érdekellt .Éppen a kórház felé haladt a mentő autó szirénázva immént kiderűllt súlyosan meg sebesüllt fiú miatt .Oda értűnk engem bevittek megállapították a bal kezem eltőrt .De azon kívűl szerire semmim nem .Természetesen Ridley jött velem a mentőbe .Kornélt már nem vártuk meg .Engem rögtön ki is engedtek .Egyebkénnt arról lemaradtatok hogy telefonszámott cserélltünk Ridley el .Remélem nincsen semmi rossz szándéka .Szóval a kezemett begipszellték.Fiú aludt a székenn szerencsére .Én felálltam és kiszögtem a korházból.Mert tudtam a bátyám jönn értem .Nekem meg ellegem lett .Csak ő van nekem .De ebből ellég .Fellszálltam egy Budapestre hajtó buszra. Ó egyebkénnt egy táska volt nállam meg pénz .Meg még kb pár darab ruhátt gyömöszölltem bele a tacsómba.Nem érdekellt semmi .Reggel korán oda is értem Pestre .Nem tudom mitt kezdjek magamal .A Busz megállt a busz pálya udvaron .Én meg leülltem egy padra .És néztem ki a fejembőll.Nem is tudom mi legyen.Természetesen a laptopom és a telóm mindig nállam volt Elég sok pénz is .Mi lenne ha egy albérletett vennék ki itt Pesten .Gondolkodtam .Kutattam egy kicsitt a laptopon rá is bukantam egyre.Fel is hívtam a tulajt .Nagyon kedves volt.Mondta hogy épp szoba társatt keres magának és én erre tökéletes lennék .Minndennt késöbb .Elég közel van a ház .Felmenntem bekopogtam .Be is engedett.
-Szia Réka vagyok.
-Szia én Fanni .
-Búj be én szoba társ néven adtam fel ezt a keresést csak vélletlenűll rossz gombott nyomtam meg .Minndent félbe fizettünk márminnt a lakbért meg stb .Egyebkénnt még Gimi be járok csak 10.es vagyok.Mellette munkátt vállalok .Te ?
-Szóval kezdtem bele.Egy szuszal el is mesélltem minndent .
-Rendben maradhatc ameddig szeretnéll .Járhattnánk egy Gimi be akár .De először tiztáz le otthon minndent .Szerintem is az lessz a legjobb .Szíasztok innmár egy kövi réssz .Szerintem változtattok a címen.Asszem nem lessz egyhamar vége ennek a történnetnek .
YOU ARE READING
Stréber,Vagy nem ?
FantasyEgy Réka nevű lányról fog szólni .Aki csak tesszi a dolgát .De mégis sokan ki nevettik .Ki tyúfolják.Lessz egy bátyja.Aki az Amerikai foci csapatott erősíti .Sokszor megvédi majd a lányt.Meg a többi barátja a csapatból .A többi majd kiderűl a könyvb...