Ieri am ajuns acasa pe la 21:00 deoarece Lucas mi-a aratat foarte multe magazine si am ramas si la un restaurant sa mancam.Am mers si la un film de comedie si m-am distrat de minune.Lucas chiar mi-a lipsit foarte mult in ultimii 3 ani.Acum chiar ma bucur ca sunt aici,in LA,alaturi de el.
Astazi este luni,prima mea zi de liceu.Este ora 7:00 iar la 8:00 incep orele.Ma ridic din pat si ma duc la baie sa imi fac rutina de dimineață.Dupa ce ies de la baie ma pun sa ma machiez si imi fac un machiaj natural care costa in:fond de ten,fard de ochi piersiciu,bronzer,rimel si ruj.Dupa ce ma machiez ma duc la dulap si imi aleg hainele acestea:
Dupa ce m-am imbracat am coborat jos iar fratele meu era pe canapea iar mama la bucatarie.
-Credeam ca nu mai cobori.spune fratele meu.Wow.spune cand se intoarce spre mine.Esti superba
-Pai..fiind prima mea zi de liceu in LA am zis sa fac o impresie buna.spun eu si ii fac cu ochiul si ies afara
-Hai prințesă, urca in masina si hai sa mergem.spune el si descuie usa Lamborghiniului.
-Gata boss.spun eu si incep sa rad si urc in masina si plecam
In cam 20 de minute am ajuns la liceu.Pot sa spun ca era wow.Erau o gramada de elevi asteptand sa se deschida usa liceului iar cladirea era imensa.Ne-am dat jos din masina si am plecat spre poarta liceului.Ne indreptam spre un grup de copii cel mai probabil prietenii lui Lucas.
-Hey gașcă!ii saluta fratele meu pe cei 5 care erau acolo
-Hey Lucky.Se pare ca ea e Clary,sora ta.spune o fata bruneta
-Da eu sunt.spun eu zambind
-Christian nu e?intreaba Lucas
-Ba da doar ca este la magazin.spune unul dintre baieti
-Deci Clary,incepe fratele meu,ei sunt:
● Mira(si arata spre fata bruneta de mai devreme cu ochi caprui)● Jace(si arata spre un tip saten cu ochi albaștri)
● Alex(si arata spre un tip cu ochi verzi si par negru)
● Si gemenele Clara si Roxana(si arata spre doua fete blonde si cu ochi albastri)
-Pe Christian o sa ti-l prezint mai tarziu cand il vad.continua fratele meu.Tu si cu Mira sunteti in aceeasi clasa deci va puteti duce impreuna.spune el zambind
-Bine bro.ii zambesc si eu.Pa!spun si le fac celorlalti cu mana si plec impreuna cu Mira
Pana am ajuns in clasa,am mai vorbit cu Mira si am aflat mai multe una despre cealalta.Mira chiar este o presoana deosebita si foarte tare.Ne intelegem foarte bine chiar daca ne cunoastem de putin timp.Acum aveam matematica.Si ce se putea mai bine in prima mea ora,in prima mea zi decat sa ma dea profesorul de mate afara?Profesorul asta nu are toate spitele la cap.Eu doar o intrebam pe Mira ce scrie la tabla.
Ies din clasa si ma plimb pe holurile liceului.Merg ce merg pana dau de un grup de baieti.Indata ce ii vad ma intorc sa plec pentru ca nu vreau sa am de-a face cu baieti d-astia.Dar cand ma intorc unul ma prinde de mana.
-Unde pleci păpușa? spune tipul asa si incepe sa rada
-Lasa-ma!spun eu si incerc sa imi trag mana dar nu reusesc
-Nu asa ușor papusa!spune el iar intr-un moment de neatentie eu ii dau una si incep sa fug
Incepusem sa plang si fugeam iar tipul ala inca alerga dupa mine.Dupa ce am luat cotitura pe hol am intrat intr-un baiat.Ma uit la el cateva secunde in timpul ala ajungand si acel baiat.
-Aryan las-o!spune baiatul langa care eram
-Oh haide ,Christian,ma jucam si eu putin cu fata.cand am auzit numele Christian mai aveam putin si saream in sus de bucurie deoarece din cate am inteles el este fratele lui Jace si cel mai bun prieten al lui Lucas.Christian ii mai trage inca o privire urata tipului si aceste pleaca.Dupa ce acesta pleaca i-am sarit in brate lui Christian.
-Multumesc mult!ii spun eu inca tinandu-l in brate.Dupa cateva secunde ii dau drumul ei ii spun:Eu sunt,sora lui Lucas.
-Oh,deci tu esti roscata despre care ne tot vorbea Lucas.spune si imi zambeste.Dar cum nu esti la ora?
-Pai o intrebam pe Mira ce scrie la tabla iar profesorul de mate nu are toate spitele la cap si m-a dat afara ca cica deranjam ora.Dar tu cum de nu esti?spun si incepem sa ne plimbam
-Pai nu prea aveam chef de ora si nu m-am mai dus.spune el si ne asezam la caloriferul din fata clasei lui Lucas.Dupa 10 minute se suna si Lucas iese din clasa impreuna cu Jace deoarece ei 3 sunt in aceeasi clasa.
-Se pare ca l-ai cunoscut pe Christian.spune Jace si se duce si ii spune ceva la ureche lui Christian
-Cum de ai iesit asa repede de la ora?Din cate stiu ala de mate mai tine elevii si in pauza
-Pai e foarte prost si m-a dat afara de la ora.Chiar din prima mea zi.
Dupa ce ii zic asta il vad iar pe tipul ala Aryan venind spre noi.Ma dau putin in spate iar Christian isi pune mana in jurul umerilor mei.Ma uit la el si imi trage o privire gen "stai calma".Jace bea suc iar cand a vazut asta s-a inecat.Christian se uita la Jace apoi la Aryan.
-Oo,baieti!strigă Aryan in spate.Uitati cine e aici.spune el si se uita la mine si rade
-Aryan!spune Lucas si se duce sa ii dea un pumn dar Mira il prinde de mana
Lucas la media
CITEȘTI
Clarissa
Teen FictionȘtiți acel moment cand destinul își bate joc de tine si iți ia de langa tine persoana cea mai draga?Eu da...deoarece mi l-a luat pe tata,persoana pe care o iubeam cel mai mult... Si mai mult de atat...trebuie sa ma mut la mama mea care nu ma iubeste...