Dania:Aku perlu ke tandas!
Aisyah:Dania,tunggu saya!
Dania:Baguslah,tiada orang di bilik ketiga
Aisyah: Dania, jangan masuk ke situ.
Dania:Mengapa?
Aisyah:percayalah saya,kita akan bincang nanti ya.
Dania:Aisyah, cakaplah apa yang berlaku tadi?
Aisyah:Saya ada di dalam bilik kedua pada minggu lepas.Tiba-tiba saya terdengar bunyi kasut tumit tinggi.Apa yang pelik ialah pelajar dilarang memakai kasut tumit tinggi termasuk cikgu,bukan?
Dania:Yalah..
Aisyah: Bunyi itu semakin dekat lalu berhenti di hadapan bilik ketiga.Tiba-tiba saya terasa seram sejuk.Saya terhidu bau bunga melur bercampur dengan daun pandan yang kuat.Selepas itu,saya terdengar bunti ketukan.Pelajar bilik ketiga telah hilang sabar.Pelajar bilik ketiga itu pun bercakap "Siapa itu?Masuklah ke bilik lain."
*Bunyi ketukan itu masih berterusan*
Aisyah:Saya tetap menunggu walaupun berasa hairan.Saya dapat rasakan bau itu semakin kuat dan akhirnya orang itu pun bercakap"sudah pukul berapa sekarang? ".Tiba-tiba pelajar di bilik ketiga mula menjerit setelah membuka pintu.Tidak lama kemudian,saya terdengar bunyi sesuatu terjatuh.Bunyi kasut tumit tinggi itupun semakin jauh.
Dania:Aisyah,pelajar itu ialah Nik dari kelas sebelah bukan?Khabarnya dia telah jatuh sakit,matanya kelihatan kuyu dan seolah-olah tidak waras?
Aisyah:Ya.Tolong simpan rahsia ini, ya.Saya mungkin akan menjadi sasaran seterusnya.
Tiba-tiba Dania terdengar perbualan Haziqah dan Toh
Haziqah: Jangan sesekali menjawab jika ada orang menjawab jika ada orang menyoal semasa berada dalam lif.Selain itu,jangan membalas mesej daripada si mati kerana nyawa kuta akan diambil nanti.
Toh:Haziqah, jangan lah mengarut.
Haziqah: Baik awak percaya.
_________________________________
Aisyah: Dania,mari sekejap.
Dania:Ada apa?
Aisyah: Tolong temankan saya ke tandas boleh?Perut saya sangat sakit.(Sambil memegang perutnya)
Dania:Baiklah.
_______________________________________
Dania:Terpaksalah kita guna tandas ini sebab yang lain jauh.Aisyah: Cepatlah.
Dania:Mengapa dengan pintu ini.Pintu ini rosak agaknya.Tinggal bilik ketiga sahaja!
Aisyah: Ah!Saya tidak tahan lagi!Biarlah,masuk sahaja.
Dania:Aisyah,jangan!..
*Aisyah menutup pintu*
Dania:Err..Terasa mahu kencing pula.Habislah...
Tiba-tiba pintu keempat terbuka
Dania: Eh?Mengapa tiba-tiba?Biarlah ..
_______________________________________
Dania:Aisyah, awak okey sekarang?
Aisyah: Ya!
Dania:Fuh!Barangkali Aisyah tersalah dengar.
Tiba-tiba ada bunyi pintu terbuka.
Dania:Ah,ada orang buka pintu!Bunyi kasut tumit tinggi!Bunyi nya berhenti di bilik ketiga.Itu suara tanisan Aisyah.. Aisyah tidak berbohong!
Tiba-tiba pintu bilik ketiga diketuk sebanyak empat kali dengan kuatnya.
Dania:Dia sudah ketuk sebanyak empat kali!Aisyah, tolonglah jangan jawab.
Bktt:sudah pukul berapa?sudah lewat bukan?
Tiba-tiba
Aisyah: ENTAHLAH
Bktt:....
Selepas itu,bunyi ketukan pintu itu dibilik keempat..
Dania:Ah,giliran aku pula!
Bktt:Sudah pukul berapa?
Dania:Aku bukan berada di dalam bilik ketiga.Jawab sahajalah.PUKUL 2.10 PETANG.(sambil menutup telinganya)
_______________________________________
Dania: Adakah aku sudah selamat?..A..Aisyah!Biar aku lihat dari bawah.Aisyah!
Tiba-tiba Dania ternampak muka Aisyah telah pucat..
Dania:AISYAH!
Dan....kaki ksut tumit tinggi itu di depan bilik keempat pula...
Dania:Ah..
Bktt:kawan awak enggan beritahu masa walaupun ada jam tangan..DIA PATUT MATI.AWAK PUN SAMA!
Dania:AH!
_______________________________________
Jika ada kesilapan taip maafkan lah
😂😂💓💓
YOU ARE READING
Bunyi kasut tumit tinggi
HorrorAisyah dan Dania ialah pelajar di sebuah sekolah..semasa mereka di dalam tandas dia ada terdengar bunyi kasut tumit tinggi.