1#HARI SEBELUM BERPINDAH

921 35 2
                                    


Ali ini aku akan cerita tentang penampilanya..

Dia seorang yang menarik perhatian org wanita ,dia ni ada gaya,suara dia laki dengar pun boleh cair.








ALI PERGI KE SEKOLAH BUAT KALI TERAKHIR. DIA DIHANTAR OLEH PEMANDU NYA .BILA SAJA TURUN ALI SERING DEKELILINGI PELAJAR PEREMPUAN DI SEKOLAH ITU.MEMBUAT KAN DIRINYA TIDAK SELESA.PERKARA ITU MEMBUATKAN DIRI NYA PENDIAM.

Ali:Runsingnya kenapa lah ramai sangat orang ikut dia ni.Nak keluar ke kantin pun susah.Hari hari kena duduk dalam kelas.

Ali melihat beberapa pelajar perempuan di luar kelasnya yg masih menunggu Ali utk keluar dari kelas.selalunya Ada saja pelajar perempuan yang mengambil kesempatan utk memimpim tangan nya utk rehat bersama 2.

Selain itu ,apabila diluar sekolah Ali sering diajak utk tumpang bersama..Selalu nya Ali enggan kerana dia akan diambil pemandunya.

Ali: mmmmm bila le diorang nak balik kelas.

Waktu pembelajaran

Cikgu diana mengajar kelas ali dan dia juga sanggup ambil byk masa utk mengajar kelas ali.contoh bila ada cg sakit atau mc .cg diana lah yg ambil waktu itu semata mata nak lihat pelajar kacak nya ali...

Ding dongg..TAMATLAH WAKTU PMP..

Ali: terus keluar dari kelas dan diikuti razak kawan karibnya.

Razak hanya kawan dengan ali sebab ingin populariti Ali sahaja.Dan dia selalu dibelanja oleh Ali..orang lain selalu dengki dgn razak kerana rapat dengan ali.

Razak:kau nak makan apa hari ni..

Ali: jom gi kantin lah.

Razak: ok

Ali dan Razak keluar dari kelas selepas pelajar pm sudah hilang kerana diminta Ali kpd cg diana menyuruh mereka balik kelas masing 2.

.....

Ali X all elementer boboiboyWhere stories live. Discover now