Eu sunt Katrina, 17 ani, 1,67 (minion), nu de mult am fugit de la orfelinat şi nu sunt o fată oarecare.
Părinții mei adoptivi, când aveam câteva luni m-au găsit lângă un tufiş, totul a fost frumos până când m-au dus la orfelinat când aveam o vârstă fragedă (5 ani), m-au dus acolo din cauză că au aflat ce sunt, de la 5 ani mi-am descoperit puterile, la 17 ani am descoperit tot ce pot să fac, ce sunt. Sunt fica diavolului, nu ştiu cum am ajuns printre oameni, poate Lucifer nu m-a vrut?
Am intrat în mafia Blackmoon de o săptămână, şeful mi-a devenit ca un tată într-o săptămână. Mulți au auzit de mine, mulți ştiu de frica mea.Este deja luni dimineața, ceasul începe să sune.
Eu: Fuck, mai umpic.
După 5 minute de mai stat în pat, să ridic şi îmi fac rutina, îmi fac un duş rapid şi mă duc la dulap, îmi iau nişte pantaloni negri, o bluză vişinie puțin transparentă şi în picioare nişte nike-uri, îmi fac puțin machiaj, nu exagerat, mă duc să-mi iau iubirea din garaj(audi r8) şi am plecat la şcoală, am ajuns în 10 minute, mi-am parcat iubirea, am plecat către clasă.(intră profa)
Prof: Bună dimineața copii, azi avem un coleg nou, prezintă-te.
?: Eu sunt Jackson, am 18 ani şi îi de ajuns.
Îi chiar frumos tipu, nu ştiu, are ceva ce mă atrage. Se pune lângă mine.
Jack: Bună frumoaso, cum te cheamă?
Eu: Katrina.
Gata şi orele, ştiu că abia l-am cunoscut pe Jack, dar mă atrage foarte mult, ce tot spun eu aici, sunt fica diavolului, ce mi se întâmplă?
Mă duc direct la mafie, ies din maşină şi aud împuşcături, duşmanii se pare că au atacat, mi-am scot pistolul de la spate şi am început să trag, au fugit ceilalți care au mai rămas întregi.
Eu: De ce au atacat?
(Sefu mafiei) Nick: Te căutau pe tine.
Eu: Ce? De ce?
Nick: Vor să mi te ia, cred că au aflat că eşti cea mai importantă pentru mine.
Eu: În fine, am plecat acasă, sunt obosită.
Nick: Să ai grijă.
Eu: Pa.
Chiar mă simt bine când cineva ține la mine, sunt eu fica diavolului, dar am şi eu sentimente :)).
Ajung acasă, îi deja 23:00, poate o să întârzii mâine, mă schimb, îmi iau doar un tricou lung pe mine, şi mă bag în pat, dar nu pot să dorm, simt că cineva mă priveşte, mă ridic în fund şi văd o siluetă de bărbat la geam.
Eu: Cine eşti şi ce vrei?
Jack: Ți-a luat cam mult să mă obervi, frumoaso.
Eu: Oh, Jack, ce vr--
Nici nu apuc să termin ce am de spus că s-a aruncat peste mine să mă săture, nu i-am răspuns şi ma muşcat de buză, chiar sărută bine, până într-un final am renunțat şi l-am sărutat înapoi, mi-a dat tricoul jos, şi am rămas doar în chiloți, bagă mâna prin chiloți şi masează uşor cu fiecare mişcare masa din ce în ce mai tare, şi am început să scot nişte geamături, îmi dă chiloți jos, se dezbracă şi se pune încet pe mine, mă sărută pe gât, după trece la sânii mei mari, şi după iar la buze, intră uşor în mine, eu am început să scot un geamăt şi mai departe imaținațivă-ți.Dimineața.
Sună ceasul, mă trezesc şi îl văd pe Jack lângă mine, m-am ridicat uşor din pat şi m-am pus să-mi fac rutina, îmi fac un duş, şi mă duc la dulap, mă îmbrac într-o fustă neagră rebelă cu o palmă mai sus de genunchi, îmi iau un tricou alb din mătase şi în picioare nişte adidaşi albi.
Jack: Neața frumoaso
Eu: Neața, neața
Jack: Mă duc să pregătesc ceva de mâncare
Eu: Bine.
Fica diavolului poate să aibă şi ea o aventură, nu? Îmi sună telefonul, mă duc să-l iau să răspund.Conversație telefonică.
Eu: Da Nick?
Nick: Am nevoie urgent de tine la sediu.
Eu: S-a întâmplat ceva?
Nick: Vino cât poți de repede.Atât din capitolul 1, sper că vă va plăcea, asta îi prima mea carte.
CITEȘTI
Fiica Diavolului
ParanormalOare dacă m-aş schimba m-ar iubii la fel? Oare dacă aş fi fost normală ca toate fetele m-ar mai iubii? Oare?